Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Kajsa: Målar ni i garaget? Kan det inte hända att det är för kallt där ute och det är därför det inte torkar?
     Kul att du gillar vårt sätt att dela på pengarna !

• Det ljuva livet
    lasseliten skrev 2007-12-30 22:15:22 följande:
    Klart det gör VSM! Det är fiint med raggisar...jag kör nog mina vita ganska köra imorgon!Jockesfru - har inga tips tyvärr...
    Tack! Jag har varit hopplöst ute så länge att jag inte vet hur man gör när man försöker att hänga med .
  • Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-12-30 22:19:00 följande:
    VSMMen såååå såg du ju inte alls ut! Hade tänkt mig dig HELT annorlunda. Men lika söt för det!Jag har också färgat håret idag. Tror ni maken såg ngn skillnad? Icke...Men det spelar ingen roll, jag gjorde det bara för att  *harkel* dölja de begynnande grå! *erkänner* Jag har ju fyllt 30. suck...
    Men make sa - Eheh! när jag klippt luggen! Hur tolkar man det?!! Hur såg jag ut i ditt huvud då? Jag hade sett Mimmi framför mig som nått helt annat än hon såg ut och blev så förvånad när det inte stämde alls.
    Skyll de gråa håren på maken, det brukar min man beskylla mig för.
  • Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-12-30 22:22:18 följande:
    Ska tillägga att jag Älskar dörrarna och vill absolut inte köpa nya. För det fnns inga såna att få tag i längre. Kan lägga in en bild på våra kladdiga dörrar om ni vill.
    Ja gör det!! Jag vill gärna se dem. Om det inte löser sig så kan ni säkert lämna in dem på spraymålning så får de göra om jobbet.
  • Det ljuva livet
    LinaoMatilda skrev 2007-12-30 22:26:30 följande:
    Kajsa: Va knepigt. Ja visa gärna bild.VSM: Man ska inte lyssna på männen, det vet inte alltid vad som är snyggt.
    Nä uppenbarligen inte! Men man kan dressera dem rätt bra med åren . Min rare make  hade en såndär gräslig skinntavla när vi träffades. Gissa hur länge den fick hänga uppe?!
  • Det ljuva livet

Superfina dörrar Kajsa. Hoppas verkligen att det löser sig!

Juliah: Lite mascara så är det ju en jätteförändring ! Har du hittat några fina myskläder än? Jag ligger lågt tills på onsdag, då ska julen städas ut och nya livet börja. Får börja med att reklamera vår våg, den är tydligen sönder.

• Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-12-30 22:38:23 följande:
    Tack! Ja fortsättning lär ju följa! Jag tänkte mig dig långt ljust hår, lockigt, och lång. Lite pjkflicka sådär. Men du var ju jätteflickig!
    Fast jag är nog inte så flickig till sättet . Och lång är jag, och håret var fram tills för en månad sen långt blont och burrlockigt hår. Så lite rätt hade du!

Mimma! Nu fick du igång mig på Hm! Jag som skulle gå och lägga mig . Jag är såååå glad att stuprörsbyxorna är på väg ut! Finns det något jag ser konstig ut i så är det det!
  • Det ljuva livet

Tack MiaMariahGenerad! Tråkigt med missunsamma vänner. Jag fick också ett par pikar för vårt sätt att gifta oss.

Kom precis på en lek. Såg ett plagg på Hm som jag genast tänkte på Juliah när såg. Vet inte varför men i min fantasi har hon på sig nått sånt.

Skulle vara så kul att få en bild av hur vi alla ser varandra i fantsin..

• Det ljuva livet
    mimmamum skrev 2007-12-30 22:48:25 följande:
    VSM säg till om du vill ha några koder!  Det är helt otroligt vad mycket man får för lite pengar på HM, jag fick 6 toppar/blusar och två par byxor för 900 kr! Längtar så efter lite vårnytt! Ska städa ur gaderoben på tisdag, är i riktiga rensartag! Så skönt att kasta gammalt skräp, nya fria ytor är underbara!
    Ja tack gärna! Har redan lagt en jacka i varukorgen. Är det tråkigt med svart vårjacka? Jag har redan en röd och en grön, tänkte på de där lite gråa vårdagarna när man gärna vill vara mörkt klädd. http://shop.hm.com/media/products/605/DL605_62154_09090_24_4384.jpg
Svar på tråden Vita hem del 6