Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Feffie skrev 2007-12-30 23:27:51 följande:
    Men vad söt du är Kajsa!! Du påminner så om en tjej jag känner.
    Tack snälla du!
    Har jag en dubbelgångare?
    Men var är bilden på dig då?
  • Kajsa M

Har sytt om en hissgardin till en rullgardin idag. Skulle ha den i barnens allrum, men pga uppsättningssvårigheter så hamnade den i arbetsrummet istället. Där jag bytt gardin 3 ggr senaste 3 månaderna. Är man knäpp eller?

• Kajsa M
    knyttis skrev 2007-12-31 13:12:28 följande:
    Nu har jag bakat klart vaniljkakan ala Julia som vi ska ta med, skall nu stryka våra kläder och packa övernattningsväska för vi är bortbjudna till våra vänner ikväll för att fira nyår. Lite av en tradition, andra året irad! Vi äter då barnen somnat så de blir lugnt och avslappnat!Kajsa - Du är allt lustig du, lika mycket energi som alltid!  Bea- Gjorde likadana skridskor som du gjort och visat i blogen till min mamma och hon blev jätteglad. De blev verkligen fina!
    Ja jag bytte till duracell igen. Då sprudlar energin! Nu blir det mera måla. Garderobsluckorna har ÄNTLIGEN torkat. Så nu har vi slipat dem och ska stryka på mera färg.
  • Kajsa M
    Feffie skrev 2007-12-31 13:45:14 följande:
    Jättefint som vanligt Kajsa. Jag har också återanvänt de kritvita hissgardinerna. Fast jag tog bara bort alla pinnar och band, tvättade, och gjorde nya hissgardiner med nya band.Mycket fint tyg och  jag håller med om att det kritvita är fräscht.Gott Nytt år
    TAck snälla du! Inget märkvärdigt alls, men det är ju lite kul med ngt nytt att titta på.

Ja men se där! Du kan ju sy!
    GOTT NYTT ÅR!
  • Kajsa M
    3-rätters är förberett, bordet är dukat. Lillan sover sen middag för att orka till tolvslaget.
    Mysiga nyårsafton!

Vill önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Hoppas 2008 för med sig mkt vitt, gammalt och nytt, lite sundare leverne hos en del av oss och framför allt mkt nöje i tråden!
    Kram till er alla!
Svar på tråden Vita hem del 6