• versan

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-19 22:59:28 följande:
    Köpt och klar 9000:- är ju ett super pris för en sån fin möbel. Till mitt fina hem.Mori: Kul att min skåpofili kommer till nån nytta!
    Kan du inte skåpofilia lite länkar till västernorrland för här hittar man INTE ett snyggt skåp och jag behöver många till huset vårt.
    (ekar kusligt tomt)
  • versan
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-20 07:07:24 följande:
    Vassego!www.blocket.se/vi/14181533.htm?ca=4_swww.blocket.se/vi/14174598.htm?ca=4_swww.blocket.se/vi/13804972.htm?ca=4_swww.blocket.se/vi/13049421.htm
    Hmmm. Dom var fina men jag har ju fått högre krav sen jag sett den vackra med spröjs som en viss person håller på att måla vit.
    Jag vill ju ha nåt åt det hållet.
    Jag höjer budet till en hundring jämnt om du vill bli av med den.
  • versan
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-20 07:11:07 följande:
    Jag bryr mig inte om att jag ska laga nått, själva tandläkar besöket tycker jag är skönt. Men att betala sen, HU! *tänk så mycker inredning man kan få för de pegarna*Versan: Mera: www.blocket.se/vi/13515194.htm?ca=4_swww.blocket.se/vi/13570507.htm Grymt rolig text *respekt*
    Den där var ju snygg!
  • versan

Du har varit saknad! Välkommen tillbaka MiaMariah 

• versan
    Bonnie med E 02 och F 04 skrev 2007-11-22 00:04:58 följande:
    Lite nytt hos mig!www.bonniesvitarum.blogspot.com/
    Ohhh! Så fint du har det och prinsessorna är ju underbara.
    Hmmm.... Okej och mannen i huset ser inte så dålig ut heller, Generad 
    Påminner så om min snygga karl.
  • versan
    Enji skrev 2007-11-22 12:20:38 följande:
    Michaela -> grattis till lägenheten, så roligt med positiva besked
    GRATTIS GRATTIS GUD så kul! Ser fram emot en massa bilder.
    knyttis skrev 2007-11-22 12:46:46 följande:
    Visar vår nya Julegris jag köpte igår! De ska bli en maileg också framöver!
    Ohhh! Så söt griseknoe
  • versan
    MiaMariah skrev 2007-11-22 13:08:58 följande:
    vill ni hålla tummarna för mig och min dator som har kraschat.. maken försöker få liv i den.. sitter vid makens dator ist men kommer varken åt mina bilder, länkar eller allt annat jag sparat i favoriter..
    Ohhh! Shit du har väl tagit backup på allt i datorn.
    Om inte så då ligger du risigt till

Tips till alla!
    Ta backup på allt i eran dator med jämna mellanrum.
  • versan
    versan skrev 2007-11-22 22:26:23 följande:
    Ohhh! Shit du har väl tagit backup på allt i datorn.Om inte så då ligger du risigt till Tips till alla!Ta backup på allt i eran dator med jämna mellanrum.
    jodå, vi tar backup med jämna mellanrum så det blir ev det allra senaste som jag tappar men det får väl gå. bara så irriterande när jag inte kommer åt mina saker ännu, mannen har inte hunnit fixa det. tur man är gift med en tekniker Skrattande

Haha... samma här jag har en internetsecurityExpert hemma till mitt förfogande. Lyxigt värre!Skrattande Cool
  • versan
    pofsan skrev 2007-11-23 08:59:43 följande:
    Jag måste gå mot strömmen, tycker att v47 är bästa veckanVi har letat på blocket efter lite möbler till stugan och igår hittade jag klädskåpet jag letat efter till ett bra pris, när jag fick tag på säljaren sa han att flera hade mailat men att han inte hunnit kontakta dom än och då kläcker jag: vad bra då tar jag skåpet så är det klart. Han skrattade lite men sa okSå har vi letat efter en bäddsoffa från Ikea som har utgått ur deras sortiment och gissa vad jag hittar på blocket, jo soffan, ringde tjejen som meddelade att hon tvättat klädseln i 60grader så den hade krympt men du får soffan för 300 bara du hämtar den.Jag trodde någon skämtade med mig när jag några timmar senare hittade nästa annons på blocket: Ny soffklädsel (i förpackning) till soffan jag just köpt, iofs i beige, jag hade tänkt mig vit men vad tusan spelar det för roll, jag kan beställa en vit från www.bemz.com senare om jag vill.Och sist men inte minst hittar jag ett linneskåp till sovrummet. Skåpet behöver lite färg eller nåt men det var det minsta problemet, övertala maken trodde jag skulle bli värre men det gick hur bra som helst. Jag sa helt enkelt: jag har hittat ett linneskåp till sovrummet, hämtar du det samtidigt som de andra möblerna eller ska jag ringa en budfirma. Och så var det problemet löstJag är så glad så jag håller på att spricka, lite nervös ifall allt ska gå tokigt.Håller tummarna för Juliah idag, så spännande.
    Hahaha... Grattis vilket flyt...

• versan
    Anton2005 skrev 2007-11-23 11:45:19 följande:
    HJÄLP!! Jag fick ett utdrag från en kreditupplysning på ratsit hemskickad till mig. Står namn och allt på killen som gjort den och jag har ingen aning om vem det är. Känns ju lite läskigt
    Hmmm.... Min först tanke är att det kanske är någon som känner dig som är nyfiken men vill inte att det ska stå deras namn och ber därför en kompis/ bekant göra upplysningen.
    Dom kanske har varit på fest och någon fått en lysande ide att kolla upp kompisar.
    Och så har dom satt igång karusellen.
    Men står det namn på vem som gjort upplysningen så kan du ju kolla via eniro vart han bor. 
Svar på tråden Vita hem del 6