Vita hem del 6
*kikar in en sväng, men är i morphartagen ikväll...läängesedan nu*
*kikar in en sväng, men är i morphartagen ikväll...läängesedan nu*
Kikar in som hastigast efter en lååång julmarknadsdag med efterföljande Bauhaus, IKEA och Maxhamburgare och tvååå helt slutkörda barn.
Läser ikapp imorgon.
Flashar ett hörn av vår lilla toalett i bloggen om ni vill se. http://beasbarnslikheter.blogspot.com/
Sussa sött och ha en bra måndag imorgon
Nublu - tack för tips om sifferplanscher, har kikat runt på Russinet nu och det finns ju så mycket fint. Man blir ju helt sjuuuk av alla söta små virkade sötsaker, plancher och tyg.
VSM - de har varsin plastig "racer" som de drar runt på här hemma. Hade hellre velat ha en sådan där söt i trä...kikade på liknande på Cykelringen tidigare där de har hur många söta "lådbilar" i Vintagestil som helst. Men...de är omtänksamma julklappar från farmor och farfar så man kan ju inte direkt hiva ut dem heller och barnen tycker om dem. Trixigt det där ju.
Knyttis - skönt att ni börjar krya på er något...att det går åt rätt väg. Jag bävar här själv. Efter att vi var på marknaden igår, IKEA, Bauhaus...och sedan åt på MAX...så satt jag sedan här hemma och tänkte "Måtte vi inte ha fått i oss något lurvens nu". När dottern hostade på ovanvåningen och sedan började gråta tänkte jag nog att hon först hade kräkts. Lite nervig är man allt, kommer ihåg hur hemsk förra vändan var. Burr!
Julia - det flyter verkligen på i ditt liv nu. Medvind. Godhet lönar sig med andra ord, du är alltid så snäll och omtänksam mot andra.
Gemelli - håller med om att ni inte ska väcka lilleman på morgonen, han vaknar när han är hungrig. Vilken liten ängel ni har fått. Njut
VSM - "vi bappulerar, vi bappulerar, vi bappulerar våran VSM i daaa, mä bommor å mä baaad, vi tyrar denna daaaaa...vi bappulerar våran VSM idaaaaaaaaa" *sjunger den sången som två- och treåringen brukar sjunga*
Nublu - en ilsken uppmaning - få hem lite Monica Johansson NU och BUMS ordna så att vanliga dödliga kan beställa presentkort! Pronto!!!
Alltså...gissa hur LADDAD jag blev nu att sy några stjärnor....typ 1000%