Inlägg från: Mufflon |Visa alla inlägg
  • Mufflon

Vita hem del 6

Jag vill oxå ha tillbaka bloggtråden, det är så roligt att titta och läsa även om jag inte själv är så aktiv.

Lillafruluva; Trevlig tradition och snälla barn som går med på det!! 

• Mufflon
    Daggdroppen skrev 2007-12-01 13:51:36 följande:
    Mera vinter/julbilder från mig....Sparken hittade jag hos svärföräldrarna. Visst är den fin! Den är riktigt "jag" Grytan hittade jag hemma hos mina föräldrar och har tillhört min farfars föräldrar.
    Åhh vilka fina bilder!!!  Så rart med lite snö, själva har vi bara regn o rusk!!
  • Mufflon
    korall skrev 2007-12-01 19:26:12 följande:
    hej hej tjejer!idag har jag adventspyntat till tusen, har gjort en krans till dörren, fixat adventsljusstaken och hyacinter i små krukor samt köpt en fin grangirlang och satt ljusslinga i och satt upp i vardagsrummet! blev så mysigt med allt julpynt. När jag skulle fota så tog naturligtsvis batteriet slut men har hunnit ladda upp två bilder iallafall, välkomna in....
    Mysiga små bilder!!!
  • Mufflon

God morgon tjejer!!  Jag ser att ni är inne på den finska linjen och att någon pratade om frakt till Finland.

Jag sålde häromdagen två böcker på tradera till just Finland, de vägde 1,2 kg och frakten gick på 205 kr Förvånad Jag höll på att rasa baklänges men köparen betalde och hon var såå nöjd, hon visste nog om fraktkostnaden.

• Mufflon

Lisa1981; Fina bilder!! Gillade speciellt hjärtan-tavlorna, var är de köpta?

• Mufflon

Lite nya bilder i mitt galleri om nån vill se!!

• Mufflon
    alabaster skrev 2007-12-04 08:23:52 följande:
    Godmorgon! I helgen sydde jag nya linnegardiner till vardagsrummet, vi har ett mindre och ett större fönster där och det mindre fönstret finns bild på i galleriet nu. (Ignorera att de är lite skrynkliga, jag jobbar på det )
    Jag  ser inget galleri 
Svar på tråden Vita hem del 6