Inlägg från: Septemberpyret |Visa alla inlägg
  • Septemberpyret

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 21:42:11 följande:

Bilder! Genast! Jag tycker att kuddfodral är dyyyyrt sen jag började sy själv.
    Finns en dålig bild i mit galleri! Om du inte hittar nån plats att ställa skrivbordet på så vet jag ett hus här i Tranås där det skulle passa VÄLDIGT bra!
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-11-29 21:46:44 följande:
    Du behöver ha fler lediga dagar med Mira, det hör jag ju. Du är ju energisk som bara den! HEJA! Fram med lite gula bilder också
    Eller hur! Om jag ska hinna med att måla allt jag planerat och göra julpynt och hinna med att uppdatera mig på allt som händer här så är det nog lika bra att jag tar ledigt hela december!
  • Septemberpyret

Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 21:48:12 följande:

Åh, vilken fin! Skrivbordet stannar där det är! Om du inte snor din polares skåp, då kan vi göra ett byte!
    Jag ska se om jag kan komma åt hennes skåp i helgen, hon är med största säkerhet ute på stan och shoppar vid något tillfälle...!
  • Septemberpyret

Jag ska förresten till Stockholm och förlusta mig i helgen, nån som har något bra tips på inredningsbutik på söder eller relativt centralt...?

• Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-11-29 21:53:08 följande:
    Det gäller dig också.... *spänner ögonen i er*Kan inte förstå varför du tror att jag ska ut och shoppa... Har inte jag gjort mitt på den fronten tycker ni?!
    Tycker nog inte riktigt att du har fyllt shoppingkvoten idag ...! *spelar oskyldig*
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-11-29 21:55:28 följande:
    Ska ni - vad trevligt! La familia eller bara du?Tips:www.familjeliv.se/Forum-5-87/m20344993.html
    Danke danke för tipset! Allihopa ska med, inget speciellt planerat bara mysa och titta i affärer...!
  • Septemberpyret

Nu måste jag gå och organisera mig, jag ska ju faktiskt jobba imorgon igen (hade nästan lyckats glömma bort det!) Natti natti!

• Septemberpyret

Birks och Kalles mamma skrev 2007-11-29 22:01:58 följande:

Minns ni pepparkakorna? Nu har de fått sin plats...
    Mysigt!
  • Septemberpyret
    Karamellfabriken skrev 2007-12-02 18:40:51 följande:
    Slänger in en bild på nya fönsterlampan till köket. Har beställt en till.
    God kväll i tråden, hoppas att allt är bra med er! Jag har en likadan lampa och jag ångrar så att jag bara köpte en när jag var och shoppade... Nu ska jag genast springa ner på Elkedjan här i stan och se om de har den!
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-12-02 19:21:17 följande:

Har ni varit på ngn julskyltning idag? Har ni sånt även i finland?Blir så besviken på mina barn som bara ska ha och ska ha. Ingen tacksamhet. Bara tjurar! Och lillan hon ska bestämt gå åt sitt håll, inte åka vagn eller hålla hand, och hur lätt att det att hålla reda på henne bland alla människor som trängs på stan en sån här eftermiddag. Nej tacka vet jag att vara hemma och fixa i hemmet!
    Såg att du hade fått tråkigt telefonsamtal, hoppas att det inte var något allvarligt... Jag har hunnit med både lite julskyltning i Stockholm igår och Tranås idag = jättemysigt! Men tack och lov att jag har en dotter som fortfarande går att spänna fast i vagnen...!
Svar på tråden Vita hem del 6