• Mori

Vita hem del 6

Juliah: Får väl tro på ditt ord, men jag är skeptisk Hur lyckas alla andra gömma sina kistor såväl??

• Mori

Himmelbit: Du var värd den tröjan! Du hade ångrat dig om du inte köpt den ju!

Juliah: Hr inga lökar att bysta upp mig med Dom försvann på något mystiskt sätt...
    Tråkigt med virkbeskrivningen!

Knyttis. Du är fingerfärdig du!

• Mori

MM: Glömde ju skriva om tavlan! Tittade på den i din blogg flera flera ggr. Sååå fin!

• Mori

jezzica. Underbart med paket från mammor. Min mor o far bor 35 mil bort. Hoppar jämfota när jag ska hämta paket från mamma! Brukar komma en sån där grön postenpåse när jag är sjuk med någon tidning och lite godis. Älskade mamma!

• Mori

Bea: Skriver här med Helt underbar tekopp! Önskar att jag också kunde virka sådär!

• Mori
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-14 22:59:26 följande:
    *alldeles kär i lille söte Vide*Grattis Gemelli! Han är underbar! Men det vet du ju redanSwappare!! Listan med namn, så snabbt det bara går tack. Ska slå in paket. *ute i sista sekund som vanligt*
    Har den inte tyvärr... Kolla i bloggen, där finns ganska många namn under ett inlägg som jag gjorde. Hoppas du hittar!!
  • Mori

Lite rutiga hjärtan Hann inte vända bilden rätt...

• Mori

Missade ju att skriva Lite stoppade julgranar och hjärtan att hänga på en vinflaska i gåbort-present kanske

Svar på tråden Vita hem del 6