Vita hem del 6
Går sonen med på att måla 3 vita väggar och behålla 1 fond blå? Det kan ju lugna ner det hela lite.
Nytt år och nya idéer!
VAknade med en bestämd känsla av at jag måste satsa på något jag är intresserad av. Vill ge upp läraryrket och satsa på inredning. Vill börja plugga igen. Vågar man? Känner att livet rinner iväg och ska man hålla på med något som inte var ens förstahandsval resten av livet?
Bea
Ja småbarnsåren är tuffa, men samtidgt underbara.
Jag känner att tiden rinnner iväg och att jag måste njuta av mina barn medans de ännu är små. Sexåringen har blivit stor och verkligen en självständig individ. Lillan som fyller 3 i slutet av månaden är fortfarande min lilla bebis, som jag försöker njuta av. Mkt handlar nog om att jag inte får skaffa fler barn, hade velat ha 3.
Vill få ut så mkt som möjligt av livet! Inte bara låta dagarna rusa iväg. Plötsligt står man där på studenten och tar avsked av sina barn.
Nu ringde ett par gamla kompisar som vill hälsa på idag. Vi har inte setts på 3 år. De bor i Lund och är på genomresa.
Snacka om raketstädning och raketbakning. Här har det gått undan må ni tro! Stressad? mmm!
Jag GRÅTER!!!!
Vill ni se vad dottern fick i julklapp?
Tror jag ska säga upp julklappsbyte med svägerskan!
Himmelbit
Ja fast de är större. 10 och 14. Och de skulle aldrig bry sig om färgglatt. De har sitt hem som förvaringsplats åt sin hockeyutrustning, sna bandyklubbor och sina fotbollsmål. Deras köksbord brände de hål i för 3 jular sedan och har sedan dess haft duk på. Detkanske säger lite om deras inredningsintrese?