Vita hem del 6
nublu, härligt! Jag är seriös med vikttråden, behöver lite stöd med slanka linjen! vem vill vara TS ?
nublu, härligt! Jag är seriös med vikttråden, behöver lite stöd med slanka linjen! vem vill vara TS ?
Enji, härligt och vilken julkapp, underbart!
Jaa, rensa garderoben är ju ett hett tips. Har inte uppdaterat den på ett par år nu, dags till våren kanske, men den förhoppningsvis slankare kroppen
Nu finns ingen återvändo...
www.familjeliv.se/Forum-1-5/m28218997.html
Haha, ojdå, det var ju inte meningen, hmm, ja den ska nog flyttas.
Får ordna med det sen, snart är det lite mellandagsrea som är inplanerat!
Jag är ingen chipsmänniska, men socker...ja socker är min drog! Smörgåsar är grymt gott också, ciabatta med chevré och honung *dreggel dreggel*
malins, har svarat i slanka tråden!
Godmorgon alla!
Står också lite still på inredningsfrosnten, köpte vårig GG kudde och en mjölkkanna på rean igår. Ska inhandla lite blommor framöver också.
Pianopallen som jag tjatat om i evgiheter är slipad. Målning kvar. Och omklädning.
inredningsfronten ska det ju stå
mufflon, jag har målat med kärnmjölks vit, för gul för min smak.
feffie, så jättefint! Verkligen perfekt i ett barnrum.
kajsa, wow så duktigt du är!
Idag har jag rensat i köket, mycket skräpmat åkte ut, mer plats för fint porslin hihi.
Har även målat en gammal tvättbräda och grundat pianopallen en gång. Dynan ska kläs om och så funderar jag på att sy en klädsel i linne med knyt till.
feffie, ja jag vet, har sett den på blocket hihi.
Slänger in en bild på vitmålad näverkorg. Står i hallen med "lånesockor" eftersom våra golv är så kalla.