• juliah

Vita hem del 6

Daggdroppen skrev 2007-12-30 15:44:25 följande:
    Ahaaa Och maken har inte kommit på att inventera skåpet nu och då?
    Nope! Skrattande Helig plats! Det är mer som en skrubb, har funderat på att kanske sätta en stol där och datorn...
  • juliah

Tack för komplimangerna!Glad

mimmi, jaja...du var alltså tvungen att kontra trappen med att vara "hjälpsam" med lite stakbilder då?Skrattande Den är underbar! När sätter du igång med er trapp?

• juliah

alabaster, Tack snälla.
    Köpte två knippen vita tulpaner igår så jag känner likadant!

Bea, ja det funkar, barnens är de nedersta, maken som är dem långe i familjen har de översta.

• juliah

Tack för komplimangerna igen om vår hall! Blir jätteglad.

Kajsa, jag är ganska bortskämd med att få min vilja fram vad gäller inredning. Men samtidigt spontanshoppar jag sällan och gör jag det så är det inga stora summor det handlar om. Brukar fundera rätt mycket, medans maken propsar på om vi är ute tillsammans och shoppar. Lite som feffie beskriver det hela.

• juliah

Ett litet tillägg, maken har ingen förståelse för min kudd och korgmani...Skrattande'
    Så där är det smyga som gäller!

• juliah

Kajsa, men vad är det som har hänt, varför torkar de inte? Ja det vet ju du kanske inte men det verkar ju helt galet.

• juliah

malins, jag kommer inte heller in till ruffa...

• juliah

lasse, jag dööööör så vackert ni har. saknar min gamla fiskbensparkett, så fint! Snygg lampa, snyggt bord Skrattande Nej, det är verkligen så vackert!

malins, det är säkert något misstag hoppas jag, tycker så mycket om hennes blogg, en av de bästa jag vet!

• juliah

lasse, har ni TVÅ sådana lampor? Vad är det för fat på bordet? Nu blev jag lite inspirerad här, måste nog rensa bort en massa skräp, och framförallt ta bort julen.

• juliah

lasse, hissgardinen, är det den nya eller gamla? Den nya såg så smutsvit ut jämfört med våra gamla (vad de nu heter).

Svar på tråden Vita hem del 6