Vita hem del 6

Har nu läst ikapp litegran med början vid Beas romaninlägg.*fniss*
Känner igen mig till viss del i det du skriver, vi byggde ju hus för 3 år sedan och hr haft många projekt på gång. Vi gjorde inget i husetsjälva mer än vinden, men det har gjorts stenläggningar, garage, altaner, husmålning, gräsmattor, planteringar, mur, häckar osv osv... Så visst förstår ajg känslan när det str och stampar och man själv får fixaall markservice. Det är supertungt! Just därför så tvekar vi innan vi kommer igång med vår utbyggnad. (som nästan är färdigritad nu)
Enda tipset jag kan ge är att hämta andrum! Låt maken ta hand om hemmet ett par timmar då och då medan du ger dig av hemifrån och gör ngt för din egen skull. Be om barnvakt, gör ngt tillsammans med maken. håll liv i förhållandet!
KRam!
Vi har varit och åkt slalom idag med barnen. Stark vind och underkylt regn, griniga barn, ingen lägereld till vår medhavda korv-matsäck, glömde mina pjäxor och fick hyra för stora, trångt i backen pga en trasig lift, massa danska nybörjare som mest låg i backen, Ja men annars var det bra. Längtade bara hem till en värmande brasa i mitt lugna hem.
Himmelbit
Vilket fynd! Kommer blir jättefin i vitt!
Och jag som inte ens har panel i huset! (jodå en vägg har jag allt!)