Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet
    Tänkte be er om hjälpOskyldig..
    Vill byta ut vår sovrumslampa för att den klirrar så när jag har fönstret öppet.
    Men vad ska jag ha för nått? Överös mig med ideér, är ni snälla!
    Är beredd att lägga max 1000:- på en ny lampa.
     Så här ser det ut nu:

• Det ljuva livet

Skrev inte alls att de var fula himmelbit . Bara att vårt var det . Det var säkert hundra år gammalt och alldeles rostigt .

Och där jag kommer ifrån säger man stolpskott . Skåp i mitt huvud är något fint -

• Det ljuva livet
    lasseliten skrev 2008-01-07 22:21:51 följande:
    VSM - men den ni har är ju såå fin! Hm, Juliah visade en fin lampa förut. Kommer du ihåg den? Kanske finns i hennes galleri?
    Visst är den fin, men eftersom jag alltid sover med fönstret öppet och det blåser rätt bra på västkusten så behövs den bytas ut. Juliahs lampa hade passat perfekt. Men den finns säkert bara i Stockholm...
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2008-01-07 22:28:23 följande:
    Denna kanske? Jag är jättenöjd! (varianten med antikmässing).www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=#
    Ja den är fin! Men lite för lik den jag har i vardagsrummet.
    versan skrev 2008-01-07 22:29:23 följande:
    Och vad vill du ha för lampan om du ska sälja den? Jag vill ha en sån ju!
    Vem vet! Kontaktar dig om jag bestämmer mig för att sälja ..
    Feffie skrev 2008-01-07 22:36:34 följande:
    Åh vilken fin lampa och vilket fint sovrum!
    Tack!
    Himmelbit skrev 2008-01-07 22:30:04 följande:
    Jag vet - retas lite med dig bara... Stolpskott säger vi här också, men även skåp. Fast fr.o.m. nu så ska skåp även vara ngt fint för mig
    Räcka ut tungan
    Kajsa M skrev 2008-01-07 22:33:37 följande:
    mimmiSkönt att lovet är slut eller hur, så man kan sluta tänka på inredning lite!
    Klokt sagt
  • Det ljuva livet

Grattis Mimma till en söt kanin och lantliv!
    och grattis Lcoft till jobbet!

*skummat ikapp*

Är galet trött och funderar på att gå och lägga mig redan nu. Minstingen lät mig sova ca 1h i natt. det har hänt massor i i hans utvecklig på bara ett par veckor, slutat med både napp och blöja och börjat prata massor.

Svar på tråden Vita hem del 6