Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2008-01-04 00:05:59 följande:
    Nu ringer det en klocka...blir avis igen Mimmi! En sån vill jag också ha ju...
    ja, det var ju så det var! Men jag har inte fått den än, jag väntar och väntar. Kaninerna behöver sina saker också...
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2008-01-04 00:09:54 följande:
    Får nog ta och spara lite tror jag. En sån svart skulle passa perfekt i vår kök...och du kanske min falsksång inte skulle höras så tydligt... win-win eller hur?!
    samma här... jag ska ha min i köket eller i badrummet, sär är det roligast att sjunga!
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2008-01-04 00:13:26 följande:
    Oj, så snabbt tiden går när man har roligt! Dags för sängen. Imorgon ska vi på 4-års kalas. jag har gjort snickerskakor att ta med...har faktiskt inte smakat på dem...Så svårt att låta bli, kommer bli ännu svårare imorgon med en massa godsaker framför ögonen...får nog somna med nått fiffigt mantra svepandes genom huvudet...jag gillar inte socker, jag gillar inte socker..Natti!
    Ja... nu har jag borstat tänderna! Imorgon ska jag städa och sen blir det nog gäster till kvällen, trevligt
  • mimmi006
    knyttis skrev 2008-01-04 08:49:02 följande:
    Godmorgon!Nu är tappen målad med häftfärg och den ser faktiskt redan bättre ut än innan fast den är helt flammig i tonen! Maken och jag målade i flere timmar igår, de var faktiskt mysigt att jobba tillsammans på ett projekt, länge sedan sist.Idag ska jag städa och baka, maken är ledig så då ska han och W åka och handla nu på fm, på kvällen får vi middagsgäster!
    Vad spännande! Var förarbetet jobbigt?
  • mimmi006
    MaMi Louise skrev 2008-01-04 09:59:55 följande:
    Mimmi-kommer inte in i din gästbok så jag undrar här: Hur går det med ert pojkrum? Skulle gärna vilja se mer, här eller i bloggen. Är det klart eller ligger det på is?Kram Louise
    Det finns ändå inget att se ... det går sakta framåt, men inget klart. Bara lite målning och så... jag ska se om jag har tagit någon relativt ny bild, som jag kjan lägga in. Vi bytte ut spjälisen när Lisa började klättra!
Svar på tråden Vita hem del 6