Vita hem del 6
Maken har gått ut och partajar på stan med kompisen... Så nu sitter jag här själv.... Lite synd om mig är det nog

Himmelbit: Sååå mycket fint du lägger ut hela tiden!! Nu blev jag på bättre humör . Din syhörna du visade tidigare blev jag väldigt impad av! Planerar att göra en syhörna i vårt allrum på övervåningen när det blir klart! Nu ska jag ta och skriva en lista över allt julpyssel jag ska göra när jag kommer hem och sen skicka iväg en nätbeställning på julsaker!!
Nä nu tar jag och klickar hem en fort som attan annars tar de slut. Så många gånger jag väntat med att köpa och saker tagit slut, blir så arg på mig själv att jag inte slår till direkt! Om han får den i doppresent så ger jag den till nån annan eller säljer den . *Tänker högt här i tråden*.
Puh. Grisen är hemklickad plus lite julpynt; dom söta mailegjulgransprydnaderna, ljusstakefat i zink och några fler hjärtan i fattigmanssilver! Så till veckan är jag också "grisklubbsmedlem" .
Numberone: Kikade in i din blogg och det såg jättefint ut. Inget konstigt med bilderna. Nu säger jag godnatt!
Hola! Sista kvällen i Spanien, sitter hemma med sovande barn igen medan maken och kompisen är på fotboll. Dagen tillbringades dock på mycket vacker strand! Dock lite för kallt att bada, men Albin lekte för fullt och vi fick en gnutta sol.
Härlig bildbombning i dag igen! Nu längtar jag faktiskt hem, vill börja julpyssla jag med!!!
MiaMariah: Vilken underbar nätshoppingsida du har hittat! Väckte många ha-begär
www.elsashem.se