lillafruluva skrev 2007-11-19 11:46:35 följande:
Fick hem tidningen "På landet" nyss, fina julbilder!
Den ska jag kolla upp! Mer julinspiration -tack!
Beatrize74 skrev 2007-11-19 08:38:32 följande:
Alltså...gissa hur LADDAD jag blev nu att sy några stjärnor....typ 1000%
Bra!
Lisa1981 skrev 2007-11-19 08:44:11 följande:
Ska prova det, tack knyttis
Håller tummarna att du får en form du blir nöjd med!
mimmamum skrev 2007-11-19 08:45:50 följande:
Stjärnor är så fint! Hjärtan också! Så fint Knyttis!Bea, självklart ska du få keramik i julklapp! Kommer ni ihåg vilken adress bloggaren som sydde stjärnor och vimplar och tryckte på dem hade?
Vad glad jag blir! Du hör ju till en av "lärarna" här som jag anser kan det här med att sy&pyssla riktigt bra! Att sy stjärnan var pilligt, säkert lättare med större än vad jag gjorde, har väl inget direkt tips då än tålamod. Vad funderar du på att trycka? I stil med andra bloggen som ni skrev om? De var verkligen fina som hon gjort.
Beatrize74 skrev 2007-11-19 08:55:13 följande:
Oj...julöppning? En särskild dag då det är reor och annat...och folk som trängs i värsta "Kalle Anka" vis utanför portarna och trampar ner varandra när dörrarna öppnas?
Alla affärer brukar ha riktigt bra öppningerbjudanden dock så om man orkar går de flästa och trängs&myser lite

juliah skrev 2007-11-19 09:53:04 följande:
Ett stort grattis till stora damerna vsm och snowgirl!knyttis, åååå så fint, blev superduperinspirerad nu.bea, tack sötis camilla, tack, har du föresten varit i elviras buiken ännu?
Tack sötis, vad roligt!
Snowgirl skrev 2007-11-19 09:56:05 följande:
Tack mimmamum, VSM, knyttis, LCroft, Lisa1981 och Busan !!LCroftJo, det stämmer det är jag det. Har nyligen (för 2 veckor sedan) blivit utskriven från min senaste inläggning på sjukhus...denna gång varade det i 12 veckor . Det var riktigt tungt att vara ifrån barnen så länge, men nu är jag hemma igen , och det är så skönt!Det som hände mig var att jag helt plötsligt i mars fick en massa epelepsikramper. Har nu inte haft några kramper på över en månad, de kan fortfarande inte säga vad exakt det beror på, ska iväg så småningom till Lund för EEG-övervakning i 6 dygn. En sak jag inte har nämnt här inne innan är att jag även numera har anorexi, vilket KAN vara en orsak till ep-kramperna, de vet inte ännu.Min man beslutade sig för att lämna mig när jag mådde som sämst nu i Augusti, han pallade inte sa han. Det har varit den värsta perioden i mitt liv, jag har mått så psykiskt dåligt man kan göra, har varit längst ner på botten....men nu börjar jag klättra upp igen, och mår faktiskt helt ok, t.o.m riktigt bra för det mesta .
Många många kramar!