• Sylt

Vita hem del 6

LinaoMatilda skrev 2007-11-16 21:49:28 följande:
    hehe, min man hade nog hållt med om min andel av påståendet iaf
    ... jag tackar för komplimangen iaf
  • Sylt
    pofsan skrev 2007-11-16 21:43:50 följande:
    Hahaha, det är jag som inte kan göra flera saker samtidigt, dvs tänka, skriva och natta barn.Den rätta adressen är (tredje gången gillt)www.blandhundharochtvatthogar.blogspot.com/bra att man kommer ihåg sitt eget bloggnamn
    Oj, vilken skillnad i köket - jättefint!
  • Sylt

Godmorgon!

mimmi --> Härligt m en affär som rea julpynt innan mitten av nov , vill de ha plats för påskkycklingarna eller?

Färg på väggarna. På pärlsponten har vi ngt liknade som mimmi, på de vanliga vita väggarna (gips o puts) har vi Fluggers råvita. Sen är vi ju djärva o har ljusgrått i köket o lite svagt, svagt grön/grått/beige i vardagsrummet Förvånad. Sonen har miomandel...

• Sylt

Guido  --> Välkommen!

Ang råvitt, den är inte bruten alls. Men jag själv (min högst personliga åsikt) är att den känns mer kall än varm..... *kanske yrar*

Lina --> Klart att barnen skall vara med inne på toaletten - kvalitetstid. Får umgås samtidigt som de lär sig ett hantverk

• Sylt
    mimmamum skrev 2007-11-17 08:36:36 följande:
    Så råvit är obruten, men den passar bra på väggar ändå eller? Den blir inte för skarp?
    Jag tycker att det beror på hur det ser ut. I vårt sovrum som är högt i tak m vita bjälkar o vitoljat plankgolv ville jag ha det "krispigt" vitt . Sigge har vitmålat golv o där tog vi Miomandel för att mjuka upp lite.
  • Sylt
    mimmamum skrev 2007-11-17 08:59:01 följande:
    Nu verkar jag vara helt ute och cyklar jag trodde antikvit gick åt det gula!
    .... trodde jag också!
  • Sylt
    LinaoMatilda skrev 2007-11-17 09:10:07 följande:
    Men nu bor ju jag i Finland, så det kanske skiljer sig här. Iaf sa gubben i färgaffären så. Och den ser ut att gå mot lite grått också.
    Gillar när det går åt grått!
  • Sylt

Godkväll alla (o välkommen t nykomling)

Kul o skönt m barnvakt, men supertrist att behöva sanera efter dem!

Pärla --> Starkt!

alfas --> Det var jag!!! TACKAR!!

Håller med mimmi om att jullebulle verkar ha tur (el skicklighet)

gem --> skönt att det fixat sig m amningen. Har själv inte haft ngra större besvär (lite sår men inte blod som rinner...), men tycker att amningshysterin är vansinnig. Så många mammor som mår dåligt över att det inte funkar!

Jag har massor att blogga om, hoppas kidsen kan leka ett par timmar själv imorgon

... och mimmi, jag (oops, vi) bor i 20-tals m glasveranda.... Fast det var ju inte så kul nu när vi hade 15grader... nu har det varit en kille här o fixat lite o nu har vi 22grader (jag trodde att jag hade fått hög feber)

• Sylt
    mimmi006 skrev 2007-11-18 22:00:17 följande:
    Sylt- jag vill ha ditt hus, nu !

Du har massor av fint att byta med

Svar på tråden Vita hem del 6