Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-08 20:17:15 följande:
    Hu! Sånt har vi haft. Maken tyckte det var supersmidigt och jag ägnade 3 år åt att hata det intensivt!
    Hu ja! DEt förstår jag. Men nu har du ett snyggt skrivbord!!!
  • Kajsa M
    lillafruluva skrev 2008-01-08 20:21:52 följande:
    Kajsa- superfina grejer!! Ja, förutom den sista då Jag letar ihjäl mig på köksmöbler!!!
    Eller hur!
    Ja jag fortsätter också mitt sökande. Inväntar det helrätta till vardagsrummet!
  • Kajsa M

Kul Miamaria med beställningen! Undrar vilket butik det är som gjort beställningen? Får du inget säga? Kan du inte inboxa mig det ? *nyfiken i en strut*

Mimmamum får fortsatt publicitet! Kul för dig också!

Det var hemskt vad det är många som blir sedda av tidningar och får hemmagjorda saker sålda. Det verkar vara rätt i tiden med vår vita stil. Jag unnar er alla framgången! GRATTIS!

• Kajsa M

Fluffis

Usch så otäckt! Förstår att du blev skrämd.
    Jag var förföljd av en man för flera år sedan under en tid. En dag ringde han på min dörr och ville komma in. Har aldrig varit så rädd! Tror du jag drog igen dörren kvick eller och ringde till grannen?!

• Kajsa M

Milda maränger

Kul att se dig igen! Och vad fint det är med rosa!

Har ju en liten omröstning i min blogg om vilken färg mina läsare gilllar mer än vitt. Trodde nog faktiskt inte att rosa skulle ta ledningen! Men så är det.

• Kajsa M

Usch
    Jag känner mig så vansinnigt deppig. Andra blir höstdeppiga, men jag blir helt orkeslös den här tiden på året. Tror att det har med mörkret att göra. och att det är så långt till sommaren. Har ingen inspiration för inredning heller just nu. Står liksom och stampar och kommerinte vidare. Och sånt avskyr jag. Det måste hända saker hela tiden annars blir jag uttråkad!

• Kajsa M
    Daggdroppen skrev 2008-01-09 15:55:59 följande:
    USCH! Jag råkade ut för en blottare ett flertal gånger under ett av mina somarjobb. Det var samma äckelgubbe varje gång.
    Ja det gjorde jagockså när jag var tonåring en gång. Äckligt!
    Daggdroppen skrev 2008-01-09 16:00:24 följande:
     Tvinga inte fram inspirationen, DEN KOMMER!!!! Gå ut och gå i naturen eller gör något annat du inte hinner med då du har fullt på inredningsfronten. Fika med kmpisar osv. NJUT av att vara lite inrednings-fri ett tag
    Ja förmodligen kommer den tillbaka...
    Har ingen ork att ens träffa kompisar
  • Kajsa M
    juliah skrev 2008-01-09 16:03:41 följande:
    Kajsa, jag känner exakt likadant som du Lina, jag har köpt kransen, det är House doctor. Såg du lyktan som hänger i fönstret, kanske kan vara något?
    Usch va tråkigt det är! Om det ändå kunde vara lite kallt och snö så det blev något ljus ute. Nä en semla kanske skulle pigga upp oss!
    MiaMariah skrev 2008-01-09 16:06:57 följande:
    Jag tycker inte heller det är nån höjdare nu, det bara regnar och är mörkt. Nä usch vad trist.. Hade hoppats på ett par månader med liiiite snö iaf men icke..
    Eller hur!!
    Men nu får du glädja dig åt beställningen. Kul att det var just den butiken! *hemlig*
  • Kajsa M

Och för att fortsätta mitt tjurande så har dammsugarn dragit sin sista suck! Nu måste vi lägg pengar på en ny. Skittråkigt, men jag ska i alla fall leta upp en tystgående vit snygging. Inga tips?

Svar på tråden Vita hem del 6