Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    Daggdroppen skrev 2008-01-09 16:15:04 följande:
     Köp vita kläder till din make (ha ha, nä jag vet.. dåligt skämt Ingen aning om någon dammsugare, tyvärr)
    hihihi, han är redan en vit snygging! *blekfis*
  • Kajsa M

FLUFFIS OCH hIMMELBIT

Läste era skratt nu. Hajade först inte alls vad det var som var kul, men poletten trillade slutligen ner! Ja jag kan nu förstå att mitt inlägg kunde tolkas på det sättet.

Vad är det Kajsa vill ha som är ljust (vitt) har rätt längd, inte låter för mkt, och bra på att suga?

• Kajsa M
    Himmelbit skrev 2008-01-09 21:08:38 följande:
    Nu när jag är ännu tröttare blev det genast ÄNNU roligare... *asg*Hon hade ju dessutom skrivit att du kunde klä din man i vitt precis innan!Precis därefter skrev du om detta.. Humor på hög nivå!!
    Ja eller hur!
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-09 21:10:30 följande:
    Jag skrattade gott åt er när jag skummade bakåt. Och jag är inte det minsta trött
    hihi

Ni som bloggar, varför har en del krav på ordverifiering när man skakommentera i andras bloggar? VAd gör det för nytta liksom?
  • Kajsa M
    FruPuffen skrev 2008-01-09 21:38:41 följande:
    Har barsängproblem här!! Lille Viggo akrobat, 4 mån, snurrar runt i sin vagga, lägger sig på mage och kikar upp ca en decimeter över kanten!! Är jätterädd att han ska luta sig lite så han trillar ur!! Han behöver alltså större säng NU. Problemet är bara att jag aldrig får något besked om Oliver furniture-sängen som jag kanske får köpa till inköpspris... Min kompis har försökt fått tag i sin kontakt sen före jul... Får absolut inte maken att gå med på en Sebra (är sååå avis på er som lyckats ). Jag har inga fler argument mer än att han inte behöver byta säng sen han blivit för stor för spjälis och att den är SÅÅ fin, och det går han inte på. .. Min fråga är till er: FINNS det några fina, vita barnsängar för runt 2-3000 kr? Den ska framför allt fungera som spjälsäng, men om den kan "växa" med barnet så är det så klart ett stort plus... Fast ni kan ju fortfarande hålla tummarna (igen) för att jag får köpa Oliver-sängen... Om nån undrar hur den ser ut så finns den hos www.systerlycklig.se under barn-sängar och "Barnsäng- Oliver Furniture" (Bredvid Sebran!)
    Det finns ju "vanliga"  spjälisar som växer med barnet. t.ex. Babydan classic whitewash från 1klass.se. Den går också att göra om till soffa. Men det är klart, det är ju ingen sebra!
  • Kajsa M
    FruPuffen skrev 2008-01-09 22:01:55 följande:
    Den var ju fin! Fast som sagt, det är ju ingen Sebra. Och ingen Oliver heller... Så där är det när man blitt kräsen
    Jag förstår dig precis! Jag är nästan glad att jag inte ska ha fler barn, för nu när jag sett så mkt fint så skulle jag inte nöja mig med annat än en sebra med lexingtonlakan!
Svar på tråden Vita hem del 6