Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Har hittat 1 vit, men den verkar inget bra. Suck! Ska jag behöva köpa en färgglad maskin igen?
    Ngn som vet ngt om de här OXY maskinerna?

ANtar att det inte bara är jag som vill ha det rent och uppskattar en trevlig maskin

• Kajsa M
    Längtar efter bäbis skrev 2008-01-10 16:59:31 följande:
    Kajsa M:Electrolux Ultra Silencer Z3300 är VIT! Ur-snygg! Fick reklamblad i lådan för ett par veckor sen.Vi har en Ultra Silencer, en röd. Hur nöjd som helst med den! Men nu vill man ju ha en vit såklart... ;)
    Hittar inte den någonstans
  • Kajsa M
    mimmamum skrev 2008-01-10 17:13:30 följande:
    Vi bor ju bara på 64 kvadrat så för oss räcker den gott!
    Ja det förstår jag . Men här blir det bara en massa sladdbyte hela tiden när jag ska dammsuga. Tänkte att jag skulle vara klok och tänka på längden en gång. Här har den betydelse!
  • Kajsa M
    Hannnah skrev 2008-01-10 19:35:52 följande:
    Kajsa M: Fick ett reklamblad från elkedjan med en sååå snygg damsugare. En vit och genomskillnig. Har själv Electrolux ultra silence den röda. Finns i vitt den å. Bor i en våning på 160kvm och det blir inte många sladdbyten!!!Lycka till med letandet!
    Okej så bra!
    Vi har varit på media markt ikväll och kollat. Vi åkte dit för att köpa en, men blev så splitrade efter en halvtimme med en säljare så vi kom hem utan!
  • Kajsa M
    juliah skrev 2008-01-10 21:38:52 följande:
    Godkväll!Ni som har Hemnes sängar till era barn. Hur gamla var de när de började sova i dem och så vill jag höra lite allmänt om ni är nöjda osv.Nattningen gick super idag i eget rum, men tre timmar senare ligger han i vår säng, ordningen återställd
    Min dotter fick den som säng nummer 5. Och den blir kvar! Jättebra!
  • Kajsa M
    MildaMaränger skrev 2008-01-11 15:38:09 följande:
    jag har svår beslutsångest...
    Den kommer bli supersöt vit! Tittade själv på en sån på en loppis förra helgen. De är så nätta och söta!
Svar på tråden Vita hem del 6