• juliah

Vita hem del 6

Lina, en Välkommen skylt eller en krans vore fint också. Jag ska se om jag kan få fram en bild på en krans jag har som funkar året runt.

• juliah

lasse, jag hade det nyss, åt en liten skål lättfil med nyttig musli, Tråkigt värre.

Hoppas ni får en mysig resa, hade missat att ni ska åka.

• juliah

Kajsa, jag känner exakt likadant som du Ledsen

Lina, jag har köpt kransen, det är House doctor. Såg du lyktan som hänger i fönstret, kanske kan vara något?

• juliah

mimma, så mysigt så mysigt! Tradera är toppen..ibland Skrattande

lasse, å köpte du den, den var riktigt snygg.

lillafruluva, grattis! Nu har du att göra hihi.

• juliah

Godmorgon!

karamell, grattis till nya proffskameran! Jag vill också haaaa.

lasse, hoppas ni får en underbar resa!

jezzzica, vet du att du missade inte ett skvatt. Det var tre fjuttiga sidor och inget särskilt att se. Jag ska se om jag kanske kan fota av tidningen och lägga in i bloggen framöver.

Dagens projekt, städa och planera för Noells flytt till eget rum. Jag känner lite småångest inför det. Ja jag vet, han är 2 år gammal men det känns jobbigt ändå Skrattande
    Vi har ju platsbrist och inget rum över till Elle utan planerar för en utbyggnad framöver. Så nu är det dags att hon tar över Noells sovvrå.

Vad har ni för sängar till era 2-åringar? (är tveksam om den lilla utdragssängen vi har funkar så länge till)

• juliah

nublu, inget pinsamt med det, huvudsaken är att han sover gott!

Jag ska se om jag kan samla lite mod till en omorganisation. Måtte han vilja somna i sitt eget rum. Jag skulle så gärna vilja ha något som gör det lite mer ombonat just vid sängen med det är snedtak...Fundersam

• juliah

vsm,

Tack snälla för råd och tips!

Det är en soffa i divanmodell som står i hans rum, så den måste ut från huset nu.

Han somnar i egen säng, och kryper allt som oftast upp hos oss om nätterna, vilket är helt ok för min del. Målet är att somna i egen säng, eget rum. Åååå, varför är jag så blödig, tycker att det är jättejobbigt.

• juliah

Ok, nu sätter vi snart igång med ommöblering *samlar krafter*

• juliah

vsm, jag vet. Jag ska, jag är bara så hopplös, han har inte ens sovit borta en endaste natt och han är två år gammal. Nu får jag ta och skärpa mig! *jag är bombsäker med en glasklar plan, jag är bomsäker....*

Svar på tråden Vita hem del 6