Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Juliah

Det blev en Electrolux ultra silencer till slut. Den har allt jag ville ha förutom att den är blå. Men jag kan leva med det. Den ska bo i klädkammaren ändå. Huvudsaken är att den är tyst och har bra sladdlängd och suger bra. Den har lite nya finesser också. Den är betydligt snyggare än Mieles otroligt trista. De ser ut som om de är från 70-talet. Så jag är supernöjd!

• Kajsa M
    mimmamum skrev 2008-01-11 19:04:58 följande:
    Snygg Kajsa!juliah, vi har tagit förebilder, men jag undrar om de någonsin blir offentliga! Kan inte förstå att jag stått ut i tre år!
    Ja nu köpte vi ju den för dess funktioner,men utseendet är helt ok också.
    juliah skrev 2008-01-11 19:14:17 följande:
    mimma, vänta så ska jag rota fram ngn gammal badrumsbild om vi nu har ngn, vårt knäcker nog ert kajsa, låter perfekt! Har du sett den som är helvit med orange sladd? Supersnygg men den var väldigt dyr.
    Nej det känner jag inte igen.
    LinaoMatilda skrev 2008-01-11 19:15:43 följande:
    Kajsa: Skönt med ny dammsugare, det är först sen när man har den nya och bättre som man märker hur kass den förra var. Så var det för oss iaf.Mimmamum: Tiden går så fort så man hinner inte med allt. Man tänker på hur man vill ha något gjort och så plötsligt har det gått ett år och det är ännu ogjort. När man väl tar tag i det så tänker man att man borde ha gjort det tidigare
    Ja precis! Men vår gaml var inte så jättegammal och den var snordyr när vi köpte den, så den enda skillnaden nu är nog att denna är så tyst. Och att sladden är längre och munstycket rörligare. JA det kanske var lite skillnad ändå då!
  • Kajsa M
    mimmi006 skrev 2008-01-11 21:06:51 följande:
    Jag blir så trött på mig själv... shoppade idag och kommer hem med påsarna. Eftersom jag gärna vill att det ska gå fort, ställer jag ner påsarna (slänger) och krasch, så går kattens nya vattenskål sönder (ljusblå från Bruka): Sen hittar jag inte ett underbart nattlinne som jag hade köpt till Lisa, jag har antagligen GLÖMT påsen någonsatans *suck*.Vad trött jag blir på mig själv! Klant.Handlade nästan bara till halva priset idag, men det kom smolk i bägaren... *surar*
    Men åhhh så tråkigt!
Svar på tråden Vita hem del 6