Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2008-01-12 23:28:55 följande:
    Åhh det förstår jag!! Jättefin!
    Mät! Du ska se att det funkar som motivation, mina lår var lika breda som  min midja en gång varit . Jag har dessutom gjort ett fint diagram i Word så jag kan se hur det minskar vecka för vecka.

Viss hade det här kunnat bli fint, vitt och utan all skit som står i.
    http://www.blocket.se/vi/14793835.htm?ca=15_s
  • Det ljuva livet

Måste nog också dra mig upp och krypa till kojs. Är så trött att jag fastnat i stolen.

Mia: Vet du nånstans i gbg man kan köpa fuskfårull i grått? Orkar inte leta runt.

Natti natt!

• Det ljuva livet

God förmiddag!

Idag skiner solen, rakt in i vardagsrummet, och Hu! vad dammigt det är.

Hoppas på att få sålt mina bokhyllor idag, ni kan väl hålla tummarna för mig .

23-årigmamma: Fin, vilket fynd!

Busan: Med små krokar? Du vet sånna som man hänger upp hissgardiner med.

• Det ljuva livet

Hej jobbat kvällen och inte hunit läsa ikapp alls.

Skymtat Mia Mariahs fina saker och läst en fråga om lampkoppling. *är gift med en fd elektriker som kopplar allt så det inte synsRäcka ut tungan*

• Det ljuva livet

Himmelbit: Det är bra skälva på . Själv hamnade jag nästan i bråk med en av gammlingarna på jobbet som sa - Du tror att du är nått! Det syns på dig! Tacka fan att jag är nått ! I Rock!

• Det ljuva livet
    MiaMariah skrev 2008-01-13 22:06:20 följande:
    tack!jag är också gift med en sådan men han har legat av sig lite
    Visst är det bra . *nästan så jag funderar på att fota hur fint vi  har alla laddare och telefoner, helt osynligt*
  • Det ljuva livet

JeaJea: Sööööt! Min man är också svagstömselektriker men titta vad han kan göra *Och visa för allt i världen maken!*

Vassego Himmelbit . Vi har ett skåp i  arbetsrummet:
    DSC_4395.JPG  Öppnar man så ser det ut så här:DSC_4396.JPG

Svar på tråden Vita hem del 6