Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    Himmelbit skrev 2008-01-11 21:17:30 följande:
    Jag bakar - tårta bland annat för Melker har bjudit in en massa polare på 1-årskalas imorgon förmiddag.Sylt - Det blir ett nytt försök med tårtan!!
    Oj! Kul! Själv är jag utslagen i soffan efter en hård arbetsvecka.
  • Kajsa M
    Daggdroppen skrev 2008-01-11 21:24:43 följande:
     Hur har det varit? Känns det ändå ok?NU BEHÖVER JAG ER HJÄLP!Nu har jag snart städat bort alla julsaker och julgranen är ute... och det är liksom TOMT! Vi har nästan inget på väggarna och hur jag än funderar så kommer jag inte på VAD jag vill ha och VAR jag vill ha det. Inget känns hundra, så jag vill inte heller bara rada dit våra gamla tavlor. För vi har ju gipsskivor och det är ju lagom kul att borra om och lämna fula hål i ett nybyggt hus....Jag gillade då det var jul och när jag fick det liiiite mer ombonat. Nu känns det bara stelt, tomt, tråkigt, fult, opersonligt osv. Har ju lite gamla bilder som är tagna före jul i galleriet. Nu ser det ut ungefär som på de... Ni som orkar får gärna gå in och titta och ge förslag!(Vi har fortfarande inga gardinstänger... har inte hittat... så det blir väl att köpa och spraya ikeas då man efter X antal år kommer sig dit...)
    Jo tack det känns bra, man får väl rutin så småningom...Man är ju alltid extra ambitiös i början av terminen.

Ja du vad ska man ge för tips? Någon vacker spegel, ett hyllplan med en växt och ett par ljus eller ett W&Co hus, En fotosamling med svartvita foton i fina ramar? En fondvägg i vitt med ngt snirkligt mönster?
    mimmi006 skrev 2008-01-11 21:25:53 följande:
    Jag hörde att Danny tog för mycket på sig! Kajsa M skrev 2008-01-11 21:17:31 följande:
    Störtlöjligt!
  • Kajsa M
    MiaMariah skrev 2008-01-11 21:49:44 följande:
    Hihi, jag har nog tröttat ut er vita hemmare med massa bilder redan så det förslår Måste fråga - vad är det för galet med mig ikväll - jag är så otroligt yr och snurrig i huvudet. På min promenad förut trodde jag att jag skulle segna ihop närsomhelst men var glad att jag klarade mig hem. Vad 17 kan det vara??
    tycker det visas alldeles för lite bilder!

Hur mår du för övrigt? Andra symptom?
    Kan vara spänningar i nacken, järnbrist, förkylning på ingång, virus på balansnerven i örat, gravid?, sömnbrist, näringsbrist, vätskebrist..... listan kan göras lång...
  • Kajsa M
    jezzzica skrev 2008-01-11 22:16:43 följande:
    hahahaha det är min favvo också!!! åhh jag tycker han är så snygg....Kajsa M skrev 2008-01-11 21:20:09 följande:
    Vore jag inte lyckligt gift så ...
  • Kajsa M
    jezzzica skrev 2008-01-11 22:43:32 följande:
    haha hade jag varit singel också kanske det skulle bli catfight med andra ord?! hahaKajsa M skrev 2008-01-11 22:23:29 följande:
    Vi skulle nog inte vara ensamma i den fighten!

Mira snart 3 år sitter och läser i ett häfte om windows vista.
    - Denna är inte wolig!

Nej vem tusan tycker det?
  • Kajsa M

Krya på er alla sjuklingar och ryggskadade!

Har varit och shoppat lite idag. Det blev ett ljuuuusrosa linnetyg som ska bli vårfråscha kuddar. På en loppis hittade jag en jättesöt gammal skolb'nk, modell nätt. Inte n sån där med stol och bänk i ett, en sån blir för klumpig i Miras lilla rum. Utan detta var en bänk med lock och träben i rak enkel modell. Jättesöt! Har ägnat över en timme att slipa av den med maskin och för hand. Har redan träningsvärk i armen! Vältränad man är!
    Så nu blir det målning. (tilläggas kan att den var carl larsson grön!) Så den kommer få ett enormt lyft med lite vit färg!

Det var mycket vitt, ljusrosa och ljusgrönt i ikeas vårsortiment!

Svar på tråden Vita hem del 6