Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

malins79 skrev 2008-01-15 19:29:17 följande:
    www.blocket.se/vi/14828498.htm snyggt dom piffat på skänken!
    Men jösses! Vilken inredningsguru..
    mimmi006 skrev 2008-01-15 19:35:23 följande:
    Mimmamum- är under samma sparbeting som du, verkligen prutt-trist nu i roliga reatider! Kajsa- krya på dig! Ser fram emot att se bilder på fina tyger!Himmelbit- vad tråkigt med bilderna...
    Ja, men nu funkade det helt plötsligt! Behövde nog bara beklaga mig lite här..
    LinaoMatilda skrev 2008-01-15 19:39:55 följande:
    Hej! Ja nu är det dags för golvet! Lite pilligt då det är så trångt, väggarna är snea och mitt i allt står wc-stolen. Hur är det med dig?
    Det kan jag förstå! Men det fixar du!!
    Tack det är bara bra! Trött bara, men det hör väl till när man har en liten buse som tycker att det är morgon kl 03!! . Han har sovit ikapp i dag i vagnen under promenad... Blir tidigt i säng för mig idag. Ser ni mig här efter kl 21 - kasta ut mig!!
    FruPuffen skrev 2008-01-15 19:41:36 följande:
    Tack igen för alla gratulationer !!Åh fick just reda på att makens föräldrar har en gammaldags skolbänk i sitt förråd som de vill bli av med . Nytt projekt igen alltså, hur ska jag hinna med allt?? Mimma: Budgettips, loppisar! Julia: Jag vet inte om jag sagt GRATTIS till Lantliv, men jag gör det iallafall nu: GRATTIS!!! Kajsa: Krya på dig!! Vila, vila, vila. Sätt barnen framför nån film...Nu ska det röjas i stöket...
    GRATTIS på födelsedagen!!!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-15 19:57:02 följande:
    Såg nu att den var för liten.Men hur gör man nu när man lägger in bilder här? Det är ju helt nytt här!
    Det funkar på samma sätt som innan.
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-15 20:12:34 följande:
    ...och ger mig!
    Men det funkade väl bra, eller?! För du menade bilden eller?

Är det bara hos mig, eller är FL extremt segt?!
    Vilken dyster pres. bild jag har - måste hitta en annan och förvirra er lite..
  • Himmelbit
    malins79 skrev 2008-01-15 20:36:23 följande:
    Himmelbit, fin bild.
    Orkidén eller "himmelbiten" (stranden)?
    Har bytt två ggr nu - kan inte bestämma mig.
  • Himmelbit

Påminner också om att imorgon drar jag vinnaren av halsbandet i min blogg. Har du inte varit där och "lagt en lott" så passa på - om du är intresserad av pärlor förstås .

• Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-15 21:05:29 följande:
    Orkidén är jättefin!
    Den finns på mitt jobb. Kunde inte låta bli att fota den - den är sååå vacker!

Du har också stylat om dig! Fint!!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-15 21:21:04 följande:
    Gillar blommor!Passar jag som en rosa pion?
    Yes! Du är helt klart en rosa pion Skrattande

Nu ska jag logga ur den här sega kolan! Ha en toppenkväll!
    Kram
Svar på tråden Vita hem del 6