Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Knyttis- vad bra! Den är mysig, vi gillar den här också ! Var det jobbigt att måla trappen, jag ska ju ev. måla vår. Ett helgerån enl. resten av bekantskapskretsen, men what the hank... den är visserligen bara tre år, men den är i furu.

• mimmi006

Jag har bilder på barnrum i min blogg om du vill kika!

aneka skrev 2008-01-07 19:51:39 följande:
    nehepp... vet ni nån sida där de har fina barnrum så man kan kolla där?
  • mimmi006

oj, vad ni har skrivit idag, vänner! Har nästan ingen chans att läsa ikapp och jag bör egentligen jobba... *tjurar som ett barn*

• mimmi006

VSM- Men vad billigt! Jag fattar inte, jag hittar aldrig så där fina skåp! Du måste ha ett magic-skåp-finger!?

• mimmi006

Det går inte... varenda krona måste sparas!

Himmelbit skrev 2008-01-07 20:49:50 följande:
    Sparar du pengar tills du ska komma till mig?! Men ok - ett tag till med plus kan du ju kosta på dig om du vill...
  • mimmi006

TACK!! Just såna uppdateringar vill jag ha!

Himmelbit skrev 2008-01-07 21:02:40 följande:
    För er som inte läst ikapp - jag visar mina nysydda kuddar i bloggen idag! Jag var ju lite hemlig här under tiden som jag höll på med dem, men nu är de klara och ligger fint i soffan *nöjd*!
  • mimmi006

Himmelbit- första dagen har varit tung, jobbigt att hålla igen på godissakerna ju!

Knyttis- jag hade tänkt att måla den vit och ha räcket svart... jaghar en bra inspirationsbild som jag gillar och det skulle passa bäst till vår trapp!

• mimmi006

ja, eller hur?

Kajsa M skrev 2008-01-07 22:33:37 följande:

mimmiSkönt att lovet är slut eller hur, så man kan sluta tänka på inredning lite!
Svar på tråden Vita hem del 6