juliah skrev 2008-01-23 07:12:17 följande:
Nej det hade jag ingen aning om. Ååå så glad jag blir!!Känns faktiskt enormt, att jag som är så kass på datorer ens fått ihop en blogg är en gåta för mig. Hur roligt som helst!Mia, vilken underbar skurhink!Godmorgon föresten!Idag ska jag bestämma mig för golv i gästhuset, på loftet blir det vitmålat plankgolv. I badrummet är det inte bestämt. I lilla hallen är det samma svarta som i tvättstugan.Vad skulle ni välja för golv, vilken behandling? Lutat, oljat, målat?
Tack! Jag ska offra en Himlahandduk som fått en fläck på sig till att göra trasor att feja med.
Målat röstar jag för, tycker det är så vansinnigt snyggt!
Grattis till 10-i-topp!
Enji skrev 2008-01-23 07:25:15 följande:
gomorronSå fin tvättstuga juliah! Hoppas vi snart ska ta tag i vår.. den behöver också lite nytt. Det ända utrymme vi inte brytt oss om än i huset. Men ack så viktigt, den använder man en del.Sicken söt skurhink Mia! Fy så kallt det är ute idag.. brrr! Får kanske hålla pojken hemma idag också... mannen tycker jag är lite fånig som gör så. Men ja.. om pojken blir sjuk är det ju jag som får ta det..så nja. Får se vad vi hittar på... skulle vilja grundmåla kökssoffan. Får se om det blir av. Köpte dock oljebaserad färg och nu måste man ju stå inomhus och måla.. kommer väl lukta förfärligt?
Tack!
mimmamum skrev 2008-01-23 08:31:46 följande:
Godmorgon alla!Mia, vilken underbar skurhink! Rosa är så fint!juliah grattis till tio-i-topp! LCroft, du har rätt jag ligger på 11:e plats! Vad ska du sy LCroft?
Tack! Och grattis till 11:e-placeringen!