Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-12 22:58:37 följande:
    Jättefint Kajsa! Och att kalla det där fulbilder är en skam för alla fulbilder. Har du sett bilderna från mitt garage?!
    Beatrize74 skrev 2008-01-12 22:59:43 följande:
    Fulbilder? Var? Jag ser bara en supersöt omvandlad liten bänk. Vad duktig du är!!!
    VA söta ni är!
    Hoppas på lite finare bild imorgon inne frånlillans rum istället. Men har ju inte måat stolen än som ska vara till.
    Är bänken lite för enkel kanske? Är jag lite stramare i min smak än en del andra här inne?
  • Kajsa M
    Himmelbit skrev 2008-01-12 23:05:50 följande:
    Åhhh vad fiiiint! Det kommer ju bli jättebra! Vem av dina tjejer ska få det?
    Mira ska få det.
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-12 23:06:25 följande:
    Kajsa: Tycker inte alls att den är för stram. Gillar det massor men det har bivit att jag skaffa en "krullig" sak och så har det följt efter fler. Och nu har jag den stil jag har, det måste  matcha min kurviga figur.
    Ja och jag min spink får ju hålla den strama, okurviga stilen.
  • Kajsa M
    knyttis skrev 2008-01-12 23:10:32 följande:
    Kajsa - Den var verkligen härlig! Enkel och lugn! Me like! Då kan man förändra med piffandet efter smak och säsång (stavning?) jag vet ju att du gillar att ändra inredningen emellanåt Bea - Perfekt svar, inte alls för långt! Dina funderingar kan jag läsa hur mkt sm hälst av! Bra  funderingen om meterpris de säkert enklast om/när de blir fler beställningar Nu lägger mina hjärnceller av - sussa lugnt!
    Tack snälla du!
    hihi, ja jag gör visst det!
    (säsong!)
  • Kajsa M
    juliah skrev 2008-01-12 23:17:16 följande:
    Kajsa, jättefin! Helt i min smak.Spöade maken på Monopol, rejält... Nu sitter vi och dealar om vem som ska gå upp om fem timmar!Natti på er!
    Tack snälla!
    Grattis till monopolvinsten! Sånt är viktigt!!! Vinsten måste väl ha varit att få sova hela natten!
  • Kajsa M

Vi har vitt hus och i denvita färgen är det svart och zink.

mimmi006 skrev 2008-01-15 18:18:20 följande:
    Jag undrar om det ska vara umbra i färgen istället för gul, så blir det inte nikotingult. Det verkade som de bröt den så när jag fick "fel" 0502! Ska stå med näsan mot rutan när de blandar nästa gång...
  • Kajsa M
    Fluffis
    Hoppas du mår bättre! Själv känner jag mig krasslig nu. Har nog också åkt på ngn magbacill. Det värsta är att maken åker utomlands inatt. Vet inte hur jag ska klara barnen själv...

Har bara ströläst igenom tråden sen i helgen. Har förmodligen missat massor, men tänker inte låta mig stressas av att försöka hinna ikapp och kommentera. Det är stressigt nog i mitt liv just nu. Hoppas ni har överseende. Är det ngt viktigtjag missat sen i lördags så kan ni ju alltid upplysa mig!

Fick mitt paket från Stoff och stil idag. Jättenöjd med tygerna som ska blir vimplar till Miras rum. Får ta tag i det när jag mår bättre. Har inte målat färdigt miras skolbänk heller. Har helt kommit av mig! Inte alls samma rasande tempo...
  • Kajsa M
    malins79 skrev 2008-01-15 18:51:29 följande:
    Hoppas det går över, magen alltså.Jag vet inte om du sett att Lantliv har beslutat att ta in Julias hem i tidningen i höst!
    Tack! Ja jag hoppas det.
    Jaha, var det det som de var och fotade innan jul?
    LinaoMatilda skrev 2008-01-15 18:51:57 följande:
    Så tråkigt att du inte mår bra. Hoppas det ger med sig snart. Är barnen på dagis på dagen så du får tid att vila då? Eller känner du att du orkar jobba? Bra att du tar det lugnt och inte stressar.
    Ja, det är trist men går väl över...Får se om jag orkar jobba imorgon. Det är ju det är stora flickar ska till skolan och jag måste lämna henne. (för liten för att gå själv) Men det kanske känns bättre imorgon.
  • Kajsa M
    nublu skrev 2008-01-15 18:56:53 följande:
    Kajsa: Ta det lugnt och vila! *beordrar*Mimma: Betong är hyfsat billigt, du får börja gjuta krukor eller nåt.
    *lyder*
    Ligger i soffan med laptopen i knät och filten om mig. Maken lagar maten, tar hand om barnen och packar resväskan
  • Kajsa M
    juliah skrev 2008-01-15 19:01:50 följande:
    mimma, jag har samma dilemma som du. Det blir dyrare och dyrare. Jag är så glad åt mitt ladfynd, gratis! Om du måste köpa något så köp en blomma, ngt som du kan fixa till på loppis. Annars är bläddra i gamla inredningstidningar alltid lika roligt tycker jag.Kajsa, hoppas du blir bra snart och klokt av dig att ta det lite lugnt. Det kommer att komma med i lantliv till jul
    VAd roligt för dig och för oss! Men det är ju så låååångt dit! *inget tålamod*
    Ja jag har inget val, det blir till att ligga på soffan ikväll.
    Kanske orkar klippa lite lappar till vimpeln av de nya tygerna. Så sugen att få den färdig. Har redan klippt trianglar av Nyblom o kollen tyget, det vit och rödrandiga. Nu har jag ett blommigt och ett prickigt också. De är så milda och söta i färgerna. Kan bli bra.
Svar på tråden Vita hem del 6