Mori skrev 2008-01-23 23:17:14 följande:
Hehe, jag ska också hoppa i bingen. Eller ja, inte hoppa kanske... Eller... jo liteDu är välkommen att höra av dig när någon lite fryser om tossarna
Tack, det ska jag absolut göra!
mimmamum skrev 2008-01-24 07:37:32 följande:
Glömde en sak, ganska löjligt men ändå!Jag fick rätt många kommentarer i bloggen om mitt badrum, jätteskoj! Men den sista gjorde mig lite ledsen i ögat även om den nog inte var menad så...Kommentatorn menade att det var lite sjukhuskänsla på badrummet och att jag borde slänga in någon färg! Ungefär som att jag inte kunde komma på det själv i sådana fall! Blir lite upprörd! Jag gillar ju vitt och kanske tom den sterila sjukhusmiljön, är det så fel då? Vad tycker ni? Ska jag slänga in säg lite orangea eller grönt? *skojar*
Bry dig inte! Se istället så många positiva kommentarer du får - du har ett underbart vackert hem!
Smultron och glass skrev 2008-01-24 09:20:00 följande:
God morgon! Nu har jag varit alldeles för frånvarande igen. En olycka kommer sällan ensam sägs det, och nu har vi haft två dödsfall i "näromgivningen". Inredningsinspirationen har med andra ord inte legat på topp.Men nu känner jag att jag behöver en paus från allt jobbigt och ska läsa ikapp lite och försöka bli inspirerad. Mitt hem ser just nu ut som ett bombnedslag och jag har rensat bort allt fint för att ställa fram nya saker, men jag kom inte längre än så. Och ingen blir gladare av att leva i ett sånt kaos, så jag ska faktiskt skärpa till mig lite och plocka fram några kuddar och så.
Jag beklagar verkligen din sorg!
Lynn84 skrev 2008-01-24 11:09:29 följande:
Kan någon hjälpa mig???Vart inne på Jennys hem och harmoni (blogg) och minns inte vem det var som var ägare av denna. Var det någon av oss FL:are?Iaf, i deras kök så har dem en så himla fin panel och jagär supersugen på att ha det så i vårat matsalsrum. Behöver hjälp med att fråga henne vad det är för panel och hur den är gjord. Jag kan inte skriva inlägg i bloggarna.Någon som vet? Någon som vill fråga?TACK!
Jag tror inte hon finns på FL men maila henne på
jennyshemochharmoni@gmail.comLinaoMatilda skrev 2008-01-24 11:31:48 följande:
Hej på er! Tittar snabbt in och hinner inte läsa ikapp. Måste bara få säga att nu är lilla toaletten äntligen klar!! Iiii, jag är så glad! Det har tagit tid men nu är jag nöjd.
Å så härligt, bilder tack!
MildaMaränger skrev 2008-01-24 12:02:49 följande:
hej allihoptack för tröstande och peppande ord. Ska köra en liten mysrunda till danmark i helgen, massor av maileg, HD och annat fint... billiga snittblommor har de också!Idag ska jag på det LÄSKIGA Ultraljudet. Ja, hälften av er vet ju varför det är läskigt... Men jag hoppas på att det kommer att gå bra, för det kan väl inte hända igen??? Vi har iaf bestämt oss för att kolla viket kön det är.Ett gemensamt beslut, så det känns bra!
Å vad roligt! Lycka till!