Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Är det bara jag som inte ser några nickbilder? *saknar dem* Och jag kan inte se om nån är online eller inte.

Kajsa: Japp, jag är göteborgare.

• Det ljuva livet
    Vaniljdröm skrev 2008-01-16 19:59:28 följande:
    VSMHåller med om att FL är helknäppt just nu men just det problemet har jag inte.Något nytt på gång hos dig?
    Nä, det har varit så sen betaversionen. Det STÖR mig
  • Det ljuva livet
    Vaniljdröm skrev 2008-01-16 20:03:47 följande:
    VSMJag tycker att du på allvar skulle börja renovera gamla skåp till försäljning.Du verkar ha en speciell fallenhet just för det. Själv har jag snöat in på gungstolar men det får nog stanna vid tanken med en helvild treåring och sjövild hund (och motstridig make).
    Jag har tänkt tanken, men då måste jag ta tag i det där med körkortet först. Maken är trött nog på att bära tunga möbler .

Nu fixade jag det och fick till trådarna som på gamla fl igen och ser nick och onlinesymbol.

Ska ner i källaren och cykla och titta på passande sanningen om size zero på tren. Ses om en stund.
  • Det ljuva livet

Duktig du varit himmelbit!

Kajsa: Bägge bilderna är lika fina!

*själv har jag varit en bröllopstårta så länge jag kan minnas*

Vaniljen: KöööööP! Superfin!

• Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2008-01-16 21:26:45 följande:
    VSM - vad gööööör du??!! Nu försvann hon ju!!
    Bytte namn bara. Gör hellre det än byter bild . Det är lätt pinsamt att heta värsta Supermamman .
  • Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2008-01-16 21:35:17 följande:
    Oj! Jamen det var ju så smidigt att skriva VSM!!! FAst jag känner ju i alla fall igen dig!
    Du får kalla mig för DLL , Det är det jag menar med bilden. Jag kollar mer på den än vad jag läser nicket. Ett tag var jag ruskigt förvirrad när Lasseliten och Himmelbit hade lika bild
  • Det ljuva livet

Jag heter faktiskt heller Dolly än Värsta Supermamman . Dolly får bli nästa nick .
    Mitt alldra första nick var galet tråkigt.. nån som minns det!

Lynn. Klart att du ska ha den fina bilden !  Jag minns hur insnöad jag var precis innan vi flyttade in i vårt hus. Man kan liksom inte tänka på nååååått annat.

• Det ljuva livet

Himmelbiten: Lugna ner daj, lugna ner daj! Jag kan fortsätta att vara VSM i verkligheten även om jag inte heter så på fl längre. Angående i:et så ville jag att bloggen skulle hete Det Ljuva Livet från början men det var upptaget.

*bloggar om min något mindre lyxiga bakmaskin*

• Det ljuva livet

Jag hette 3påGGenerad. Blev medlem när jag väntade minstingen och tänkte nog inte riktigt efter .

Har bloggat om behov.

Lynn84 skrev 2008-01-16 21:56:49 följande:
    Skruttan! Där finns ingen bakmaskin, bara fina ord!!!!
    Nu finns det en bakmaskin

Jag kan ha mig som bild, men då kommer ni ju inte alls att känna igen mig . Men men bara för ikväll så!
Svar på tråden Vita hem del 6