Vita hem del 6
Godmorgon,
http://juliasvitadrommar.blogspot.com/ Lite nytt!
Godmorgon,
http://juliasvitadrommar.blogspot.com/ Lite nytt!
Godmorgon Peak och mimma!
mimma, jag fick kannan i fredags av maken, den är så fin!
Ja jag borde sy kuddar och två tvättpåsar, det stod på listan redan förra veckan. Borde även ta mig an tvättberget.
Vad var det för en skärm?
Jag är väldigt väldigt väldigt glad idag, fick ett mail från Helena Skarp, reportaget hemma hos oss har blivit sålt till Lantliv!
Tack snälla! Det blir till nästa jul och ja det är det ultimata, vet ingen bättre tidning, min absoluta favorit!
Jag ska ha vitt bommulsband, det blir rosa linnekuddar med knyt.
Tack igen, jag kan knappt tro att det är sant, jag ska köpa huuur många ex som helst
lillafruluva, mitt rosa tyg kommer från Ikea.
malins, ganska stora, jag ska ha handtvätt i dem, mörkt och ljust. Har två tvättkorgar och en balja som jag sorterar tvätten i direkt. Spar lite tid.
Tack för alla gratulationerna!
Det borde alltså rimligtvis bli 2008 års julnummer eftersom vårt hem var i julskrud. Vi inväntar fortfarande snö så att utomhusbilder och tvättstugan som inte hanns med fotas. Jag ska även intervjuas.
lillafruluva, ja det är linne.
Nu har jag sprayat en korg vit, det tar sin lilla tid men snart är tvättstugan färdigpyntad
versan, håller tummen hårt! Visa bilder sen vetja.
lillafruluva, runt 60 kr metern. Det var förra året jag köpte det men jag tror att kajsa köpte likadant nyligen.
Så typiskt med blocket!
Tack mufflon!
Jag ska göra en fräck sak idag, när jag var ute på promenad idag så kikade jag in i ett av alla tomma gamla byggnader som finns här i byn, såg en liten blå byrå som jag blev kär i. Ska ringa den personen som bor i huset bredvid sommartid och fråga om hon ska slänga den, i sådana fall kan hjälpa till
Tack maria, så tycker jag jämt att det är. Kommer ofta från Ikea tomhänt trots långa inköpslistor.
mimma, länken var alltså till dig!
Vilken storlek och färg ska du ha?
happy, jag slipar och målar med grundfärg så många lager som behövs. Ska det vara lite mer tåligt målar jag med Fluggers råvita halvmatta snickerifärg som är vattenbaserad.
Köper lite dyrare penslar, det är det värt. Jag tycker om penseldrag, om de görs snygga!
versan, använder också babyservetter till annat än rumpor