Vita hem del 6

Godkväll gott folk!
Nu är det halt på vägarna här, höll på att kana i diket i krypfart när vi var och grattade min kusin ikväll. Imorgon blir det att köpa nya vinterdäck, de vi har nu är nog inte de bästa och om man håller på att kana i diket i krypfart så hur ska det gå resten av vintern då?
Ewis jättefint det blev!
Himmelbit dina tomtar är fantastiska, jag beundrar dig verkligen!
Nåt mer kommer jag inte ihåg, min dator eller nätet kanske det är har strulat hela morgonen, segt som attan att komma någonstans, skulle kommentera i fler bloggar och hade skrivit och allt så tar det en evighet och till sist kom det: Can´t find the server! Då stängde jag av datorn och dammsög bort lite aggresioner
Enda bilden som golvet syns på och jag är för lat för att orka ta en ny bild
Peak:
Njae, vet faktiskt inte riktigt hur fort smuts syns, dammsuger varje dag hela nedrevåningen och då samtidigt också badrummet
Oj så mycket fint ni visat! Kommer inte ihåg nästan nått, mitt nät har inte alls velat vara samarbetsvilligt, men nu verkar det fungera som det ska igen.
Ska gratta juliah iaf som ska få ha sitt hem i tidning! Så roligt!
Kajsa hade problem med sin kudde men det var väl mer eller mindre löst? Lampan var jättefin!
VSM: Taskig arbetskollega Men bänken blev ju hur fin som helst
Mori: Så söta!
Godmorgon!
mimmi: Det är inte snällt att visa så många fina saker på en och samma bild
Johanna: Så roligt att se dig i tråden igen, kan jag också få titta in på din sida?
Här har det varit så fint med snö, men nu är det slask! Plusgrader och våt snö som sakta smälter bort, usch! Få se vad man ska hitta på idag då? Kanske sy lite mer?