• juliah

Vita hem del 6

Godmorgon! Tack snälla ni för alla komplimanger Glad

bea, underbar kopp, gissa vad jag tänker göra ikväll...givetvis virka kopp  med fat. Tack för inspirationen!

lisa, googla på "virka boll" . Då får du upp garnstudios beskrivning och det är den jag virkar utifrån. Gör man en halv boll och så eventuellt ngt nedtill då blir det en kopp. Öra också förstås.
    Lycka till på intervjun!

mimma, jag ska också ha en lugn period nu...ibland blir det för mycket av det goda.

kajsa, vilken  fin panel. Säger som de andra, vilken energi...

jea, skoj att se dig här!

Var det alfas som behövde gardiner, på ikea finns fina lnnelängder, Aina? Och så har Himla snygga med knyt, dolda hällor osv.

• juliah

Jag tror att jag fått in er som ville kika in hos mig nu...om jag missat någon så är det bara att inboxa!

• juliah

Frupuffen, jag lägger in dig givetvis! Hur har du det, har du börjat landa? Kram på dig!

• juliah

Frupuffen, underbart och härligt att ni hittat era rutiner. Då känns allt genast mycket enklare.
    Jag är verkligen beroende av våra rutiner för att fungera som människa...

Vad har du för projekt på gång?

• juliah

mimma, vet du att här i vår stad finns en återförsäljare för panduro så där kan man beställa och slippa frakten. Kanske har ni ngt liknande?

Lcroft, berätta, gick allt bra i helgen?

• juliah
    lillafruluva skrev 2007-11-12 09:09:10 följande:
    Va?? Vilken är det??

På samma gata som ohlens diversehandel finns en garnbutik, där tar de in vad man önskar!

mimma, äschdå, ingen som du känner som vill sambeställa?

kickan, tack, JAG kommer att trivas där hihi. Det kommer att bli min lilla fristad *lycklig*

Frupuffen, japp, så fungerar jag med.

Skohyllan på Mio är inte riktigt lika fin tycker jag som den på Åhlens. Vi ska snickra ngt eget till gästhuset, får återkomma när vi funderat ut hur.

Lcroft, låter som en lyckad helg!

Hanna, hihi, jag förstår precis känslan, lägger till dig.

• juliah

mm, du missade den vita struten....
    Vit  tryffel, vit choklad...mmmmm....

• juliah

Maken kom hem med Vakre hjem idag, UTAN att jag bett om det Glad,så den borde finnas.

jezzzica, så fint det blev, förstår att han sover skönt i den.

• juliah

Godmorgon! Här snöar det fortfarande...

Stackars vovven Ledsen Hoppas du hinner måla lite Malins!

nublu, good luck, jag är inte avis på din hemtenta. Jag är färdigpluggad för gott tror jag.

knyttis, hoppas du får en bra dag på jobbet!

mimma, jag virkar för fullt, bollar och ett litet experiment som vi får se om det blir något fint av...
    Vad ska du hitta på?

• juliah

Ja vi ska ut och leka i snön också förstås Glad

Svar på tråden Vita hem del 6