Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Fluffis
    Usch stackare!!! Lider med dig! Hoppas du kvicknar till idag!
    För mig är det ok, är glad bara jag inte mår illa.
    Satt och jobbade tight med min kollega i 3 timmar igår, idag är hon magsjuk. Hoppas jag klarar mig från hennes bacill!!!
  • Kajsa M
    Vaniljdröm skrev 2008-01-16 18:37:16 följande:
    Halloj!Nytt nick och nya vårskor !www.familjeliv.se/hem/vaniljdrom/gallery/phpx...
    Karamellfabriken?
    Camilla R skrev 2008-01-16 18:38:41 följande:
    Vi funderar på en plastmatta till köket och behöver smakråd. Pappelinas Viggo är en klar favorit men Horredsmattan (Anemone) www.nylandersmattor.se/product_info.php/produ... kanske kan vara ett prisvärt alternativ, eller ångrar man sig. Eller finns det någon annan som jag helt missat?
    Jag har en Viggo i köket. Värd sina pengar!!! Tröttnar aldrig på den!
  • Kajsa M

Usch vad jag ogillar att vara ensam !
    Det är först när maken åker bort som man saknar honom!

Har haft en mastodontdag och föll ihop framför en brasa på golvet. Här blir jag nog kvar tills ngn flyttar mig. Har bunkrat upp med kuddar i massor.(ja det vet ni väl att jag har en del) *fniss*

VAniljdrömmar
    Kan vara skönt med en nystart! Gillar skarpt ditt nya kök!!!

Himmelbit
    Du får väl skaffa många barn så alla filtar kommer till pass!

• Kajsa M

Fy bubblan vad det blåser här! Gör det det hos er andra också eller är det bara här? Vilken fantastiskt tråkig vinter det är! Och efter den dåliga sommaren så känns det extra tungt.

Oj vilket bra humör man var på idag då! *f-låt*

• Kajsa M
    malins79 skrev 2008-01-16 19:43:30 följande:
    Jag vet hur det är...maken var borta inatt och kom hem i eftermiddag MEN sen åker han tidigt imorgon kl05 till Danmark och Tyskland och kommer hem sent fredagkväll. Så då blir det två dagar själv med barnen. Hoppas dom tar sovmorgon imorgon!
    Tycker inte om det! Men detta är ju ingenting mot alla hans resor till australien där han varit 3 veckor varje gång.
    Det värsta när man är ensam är om banren blir sjuka!
  • Kajsa M
    Lynn84 skrev 2008-01-16 19:53:04 följande:
    Om du är på dåligt humör så tycker jag du ska läsa om min fantastiska dröm jag hade härrom natten. Jag skrattar fortfarande när jag tänker på den!!! Den finns längre upp på sidan i ett av MiaMariahs inlägg...*mooaahhaahaaa* 
    Vilken dröm! Ser dig framför mig som i en film! Underbar film!
    Vaniljdröm skrev 2008-01-16 19:53:17 följande:
    Kajsa!Kul att du gillar köket !Nej, du är nog faktiskt inte så rosa men bilden är underbar! En vit pion kanske?En favorit:www.familjeliv.se/hem/vaniljdrom/gallery/phpd...
    Ja, jag letade efter en vit, får ta mig en titt igen!
  • Kajsa M
    Lynn84 skrev 2008-01-16 20:04:26 följande:
    Aaah...fel citat. Mitt svar till dig Kajsa ....... - Hihihihihi! Visst låter det som någon romantiskt film från 80-talet!!! En sån där, där tjejen står i ett vattenfall och ser snygg ut men grym solbränna och en snygg kille i närheten. En sån kille som är så där vansinnigt snygg att man sitter i soffan och hoppar. *skrattar*
    Precis!

Bättre så? Passar jag bättre som en vit tulpan?
Svar på tråden Vita hem del 6