Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Hej på er!

Idag ska jag åka till IKEA. Har inget speciellt jag behöver, men ska med som sällskap åt en kompis.

Lasseliten: De bilderna är så vackra!

MiaMariah: Du kan komma hit och hälsa på, här är snö

• LinaoMatilda
    Camilla R skrev 2008-01-03 09:53:39 följande:
    Åh, vad kul. Jag fullkomligt älskar att gå på IKEA och det är ju mycket roligare ihop med en kompis.. ja, min sambo vantrivs så fort han ser byggnaden så det är bara in och ut som gäller. Vi har nog rekordet i att vara kortast tid på IKEA och ändå få med oss en möbel.. Tror vi var inne i max 10 minuter och kom ut med två möbler...
    hihi låter som min man. Skrattande

Miamariah: Så fint med huset, gillar bilden!

Fluffiga: Fina kort, kul att ha kort med historia!
    mimmamum skrev 2008-01-03 14:23:26 följande:
    Vad tycker ni om dessa? www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60057866
    Stilrena och vita, fina.
    Camilla R skrev 2008-01-03 15:06:39 följande:
    Jag funderar också på lite nytt, kanske ARV kan vara något?www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60113914
    Också fina!
    gemelli skrev 2008-01-03 15:24:12 följande:
    Ingen som har nått svar på mina frågor? kanske till kvällen då Visar en bild istället på mitt senaste inköp, söööt va
    Han kommer att bli såå söt med den
    malins79 skrev 2008-01-03 16:04:48 följande:
    Sitter och klura på förvaringsmöbel till Jacobs rum, han bor inte där än men kommer väl flytta in där förhoppningsvis under våren, men han behöver ju ha någonstans att ha alla leksaker. Vilket blir bästAlt 1  www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70103085 denna liggandes med 4st www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00118349 (transparanta)Alt2 www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S99841880 (Birkeland) med trådbackar som man kan ställa i lekbackar iAlt3 Något annat, kom gärna med förslag!!!
    Vi köpte nyligen expedit hyllan. Så har vi korgar i men även hyllor utan korgar. Tycker det fungerar bra.
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-01-03 16:18:35 följande:
    Jag skulle isåfall ha korgar/lekbackar i de understa och de översta skulle vara                  för böcker bla.
    Ja så har vi
  • LinaoMatilda

Jisses så segt fl har varit ikväll. Nåja, jag har fått en del annat gjort istället. Har ikväll målat krokbrädan i vår hall vit. Visst blev det finare, även om jag har en strykning kvar så ser det ju bättre ut

• LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-01-03 22:07:42 följande:
    Extremt segt!! Åhh det låter jättefint! Har du bild?! Jag kan stå ut med att den inte är riiiiktigt klar ännu..
    Nja, ingen bild än. Har ju inte ens krokarna på plats än då den ska målas en gång till. Lovar dig en bild imorgon
  • LinaoMatilda

Vad gäller att byta från spjälsäng till växasäng så har vi bytt till båda barnen när de var ca 1år och 8 månader. Åt Matilda böt vi eftersom hon skulle bli storasyster och vi ville inte köpa en spjälsäng till och det fungerade fint (såklart hade vi ju inte bytt om det inte fungerat) Åt Emil böt vi för han klättrade ur spjälsängen en natt och jag var rädd han skulle göra det igen och slå sig. Det har också fungerat bra. Barnen sover i samma rum och tycker det är skoj

• LinaoMatilda
    knyttis skrev 2008-01-04 14:24:14 följande:
    Väntar med spänning!Nu sms:ade våra gäster att de börjat köra GI metoden! Vad ska jag bjuda till fikat då? De vore ju kul med ngt annat än kaffe&te?
    Kan inte GI så bra. Men hur skulle fruktsallad vara?
Svar på tråden Vita hem del 6