Vita hem del 6
Hej på er!
Idag ska jag åka till IKEA. Har inget speciellt jag behöver, men ska med som sällskap åt en kompis.
Lasseliten: De bilderna är så vackra!
MiaMariah: Du kan komma hit och hälsa på, här är snö
Hej på er!
Idag ska jag åka till IKEA. Har inget speciellt jag behöver, men ska med som sällskap åt en kompis.
Lasseliten: De bilderna är så vackra!
MiaMariah: Du kan komma hit och hälsa på, här är snö
mimmamum: Precis de där tittade jag på på IKEA idag. Lustigt så hade de vänt lampan åt andra hållet Tycker de är väldigt fina!
Jisses så segt fl har varit ikväll. Nåja, jag har fått en del annat gjort istället. Har ikväll målat krokbrädan i vår hall vit. Visst blev det finare, även om jag har en strykning kvar så ser det ju bättre ut
natti mimmamum
mimmi: Bra köp på tradera!
Jag ska också sova nu.
Natti natti
Vad gäller att byta från spjälsäng till växasäng så har vi bytt till båda barnen när de var ca 1år och 8 månader. Åt Matilda böt vi eftersom hon skulle bli storasyster och vi ville inte köpa en spjälsäng till och det fungerade fint (såklart hade vi ju inte bytt om det inte fungerat) Åt Emil böt vi för han klättrade ur spjälsängen en natt och jag var rädd han skulle göra det igen och slå sig. Det har också fungerat bra. Barnen sover i samma rum och tycker det är skoj