Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Tänkte på den också!

följande:www.akvihome.se/product_info.php

hej!slänger in en liten fråga här...undrar om det är ngn som vet vart man kan köpa fina alfabets planscher till sonens rum, har kikat på ica å andra affärer men hittar inte en riktigt fin.finns det någon nätbutik som har sådana grejer??Tack på förhand!
  • mimmi006

mimmamum- det är Maja och Lena Andersson har skrivit böckerna, tror jag. Elsa Beskow har gjort en jättefin bokstavsplansch också!

• mimmi006

Det är jättekul att du slänger in bilder! Jag har inte plus längre, skyller på det!

Daggdroppen skrev 2008-01-13 20:14:31 följande:
    Nu får någon annan också visa bilder!!!Känner att jag bild-terroriserat idag och vill att det ska komma nya bilder av någon annan så det inte bara är jag som slänger in
  • mimmi006

Fantastiskt med sån färg!

mimmamum skrev 2008-01-13 20:39:04 följande:
    lasse, länge länge! Gav upp idag!  Japp vi har målat direkt på våtrumstapeten, fyra lager behövdes för att täcka den hemska aprikosa färgen!
  • mimmi006

Jag använder en vanlig spjälsängsmadrass just nu, när jag drar ut den (när jag trycker i den själv ) tar jag och köper en juniormadrass.

MildaMaränger skrev 2008-01-13 20:40:12 följande:
    Mimmi... vad använder du för madrass till Juno?Någon som vet vart man kan shoppa BRUKA ¨på nätet?
  • mimmi006

Himmelbit- vad är det smulor du har runt munnen?

Fru Puffen- jag såg en fin idag, men hur långt är du beredd att åka? (barnsäng)

Svar på tråden Vita hem del 6