Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2008-01-26 16:17:14 följande:
    Uppmuntring i bloggen från min käre man!
    Vad gulligt!
    Kajsa M skrev 2008-01-26 17:57:08 följande:
    LundinmaSå fin säng du har beställt! Den kommer ni säkert bli nöjda med i många år!MiaMariaLite PR kan väl inte skada
    Skrattande Nä, så blev det iaf..
    Birks och Kalles mamma skrev 2008-01-26 19:49:02 följande:
    www.kuriren.nu/kuriren-tv/Default.aspx&...Lite kul att titta på. Känner ni igen henne?
    Men vad kul, att hon inte har visat oss detta?
    Kajsa M skrev 2008-01-26 20:36:37 följande:
    Nej vi får väl se det som en 11-årspresent också. Vi firar det den 29:e.Min lilla tjej fyller 3 år på onsdag! Har så svårt att komma på presenter!!! Tips?Vet ni vad jag har gjort med lapptäcket? Satte saxen i hela skiten! Gav upp!!!
    Neeej, vad synd!
    Shyme skrev 2008-01-26 20:41:08 följande:
    Hej i tråden, det var nog evigheter sen jag skrev här... jobbar och står i så jag hinner knapt sitta vid datorn. Dessutom håller vi på och ska renovera vardagsrummet så det är allmän kaos här hemma. Tänkte i alla fall visa lite fynd jag gjort idag (skriver om det och butiken jag fyndat i i bloggen.  Fyndat - 30-50% rea.Secondhandbutik - 120 kr.
    Å vad mycket fint!
  • MiaMariah
    Himmelbit skrev 2008-01-26 20:57:36 följande:
    En fråga..Om man har en blogg där man säljer saker, får man tipsa om den i sin presentation?Jag vet att man inte får tipsa om den i forum men i presentationen??
    Nope, jag har fått varning från FL när jag hade en länk till min pysselblogg i min vanliga blogg. Trots att jag inte skrev om den utan bara hade en länk så räckte det för att få en varning.
  • MiaMariah
    Daggdroppen skrev 2008-01-26 21:06:04 följande:
    Slänger innågra bilder på tvättstugan. Inte så piffat, men hyllorna gjorde mycket. Tidigare fanns det ju inget Det är alltså under hyllan eller på väggen som är på höger sida om hyllan som tvättbrädan ska komma. Tvättmaskin, torktymlare och tvättho. Använder faktiskt tvätthon massor. Helt underbar!Infälld strykbrädaSmygtitt i mitt mangelskåp (älskar). Här finns förutom mangel plats för lakan som väntar på mangling, tvätt som ska strykas, smutstvättkorgar, handdukar, badhanddukar etc...Och de nya hyllorna:Vad tycks?
    Kanonfint, blir inte alls avis Flört
  • MiaMariah
    Det ljuva livet skrev 2008-01-26 22:34:20 följande:
    Hej Girls!Fluffis: åhhhhhhhh!! jag hade inte haft något emot att han en tvättstuga som din!Kajsa: Nä! Vad tråkigt med täcket. Hoppas att det blir fina kuddar av det iaf. Hur måt hjärtat idag?himmelbit: Spana in det här! Det vita skåpet måste väl vara alla tiders drömskåp!?www.blocket.se/vi/14611593.htm
    Hur gick det med gratis-skåpet?
  • MiaMariah
    Det ljuva livet skrev 2008-01-26 22:58:15 följande:
    Jag har inte hört något. Så tyvärr får jag det nog inte. *och tur är väl det för maken har bara en viss mängd tålamod*Nu ska jag lägga mig. Börjar 6.30 imorgon med.Sov gott!
    Asch, glöm min fråga, läste dåligt Flört
  • MiaMariah
    mimmi006 skrev 2008-01-26 23:17:42 följande:
    Himmelbit- tack för idag! Det var ditt trevliga sällskap som gjorde att jag äntligen hittade ett skåp!
    Vad har du funnit?
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-01-26 23:40:27 följande:
    Är man finländare blir man inte på örat av lite vin hihi.. men efter typ 4 års abolutism när jag har varit gravid och ammat och gravid och ammat så är jag mycket mer lättpåverkad
    *fniss* Och jag då som blir på örat bara efter ett par glas vin.. Som en kompis uttryckte sig "du är billig i drift" Skrattande
  • MiaMariah
    mimmi006 skrev 2008-01-27 10:40:26 följande:
    Fluffiga- jag kommer följa din tvättstugeutveckling med spänning!MiaMariah- jag har inte burit in skåpet än, jag lvar bild sen Ett skruttigt skåp, som jag hoppas kan bli fint och praktiskt!Juliah- sööööt E! mamaaas- jag har kollat på skåpet till Hugos rum, men tycker att det som har två dörrar känns lite bättre... men det är smalt och smidigt!
    Spännande!
    Snowgirl skrev 2008-01-27 12:04:41 följande:
    Är det verkligen ingen mer som vill hjälpa mig med tips till sängar till mina barn (som är 5 och 9 år)? Har fått tips om Olivers furniture, gillade verkligen deras sängar...men ack så dyra. F´låt att jag tjatar .
    Har tyvärr inte nåt tips..
    Hur mår du nu?
    Fotograf Karlander skrev 2008-01-27 12:34:01 följande:
    Halloj!!Vi fick inte lägenheten....Men de gör inget för i dag får vi reda på om vi får ett hus i Båstad Så grymt fint är det *L* Man springer o kollar mailen hela tiden!!!...
    Håller tummarna!
Svar på tråden Vita hem del 6