Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Himmelbit
    Du får nog sota öfr dina dumheter imorgon!Ge sig iväg och träna sådär? Detkan ju inte vara nyttigt!

Jag passade inte som rosa enligt Vanilj! Så jag fick bli en vit tulpan. Tycker du jag ska byta tillbaka? HemlisSkrattande 

• Kajsa M

Himmelbit

hahaha Skönt att du hittade rumpan igen! Min man har lite försynt påpekat att min har ramlat ner ett våningsplan. Så nu försöker jag lyfta tillbaka den lite med hjälp av hitlers hund.

Ja det är klart, när man är sååååå gammal som du så kanske manska nöja sig med en jycke!

• Kajsa M
    Det ljuva livet skrev 2008-01-16 21:32:59 följande:
    Bytte namn bara. Gör hellre det än byter bild. Det är lätt pinsamt att heta värsta Supermamman.
    Oj! Jamen det var ju så smidigt att skriva VSM!!! FAst jag känner ju i alla fall igen dig!
  • Kajsa M
    Det ljuva livet skrev 2008-01-16 21:37:41 följande:
    Du får kalla mig för DLL, Det är det jag menar med bilden. Jag kollar mer på den än vad jag läser nicket. Ett tag var jag ruskigt förvirrad när Lasseliten och Himmelbit hade lika bild
    DLL it is!
    Lynn84 skrev 2008-01-16 21:38:08 följande:
    Alla byter sina pressbilder så jag blir själv sugen på att ha något som inte ser ut som jag.Ja, alltså ett ting eller så. Ni andra är så anonyma här, jag visar hela fejset!Tåls att tänka på det här.....*tänker så det knakar*
    Men är man så söt så har man ju inget att skämmas för! Tittar gärna på din bild!
  • Kajsa M
    Lynn84 skrev 2008-01-16 21:42:14 följande:
    *Jag igen*Ni ska veta att det snurrar inredning i mitt huvud dagarna i ända!!!*pust*Det blir nästan jobbigt när man inte kan få utlopp för det utan bara måste vänta!Satt nyss och kollade i Ellos katalogen. Åh, så mkt fint! Ska köpa mig ett par rosa linnegardiner till köket. Och tusen andra fina saker jag hittade! Ingen som har lite för mkt pengar och känner sig givmild ikväll????? 
    Jo jag känner att jag jobbar för mkt och hinner inte spendera min saftiga lärarlön!
  • Kajsa M
    Lynn84 skrev 2008-01-16 21:44:58 följande:
    Hahahahahaha! Ja...Hör du det DOLLY!!!! HA! Vilket var bäst? VSM eller DOLLY??????Moaahahhaaahaa....*förlåt....börjar bli trött**asg*
    Himmelbit skrev 2008-01-16 21:46:16 följande:
    Ok, ska vi bestämma att alla måste visa sitt ansikte istället?Omröstning??
    Ja jag har ju vågat förr så...
    Himmelbit skrev 2008-01-16 21:47:48 följande:
    Ett perfekt straff - DOLLY it is!!
    Det ljuva livet skrev 2008-01-16 21:48:56 följande:
    Jag heter faktiskt heller Dolly än Värsta Supermamman. Dolly får bli nästa nick.Mitt alldra första nick var galet tråkigt.. nån som minns det!Lynn. Klart att du ska ha den fina bilden!  Jag minns hur insnöad jag var precis innan vi flyttade in i vårt hus. Man kan liksom inte tänka på nååååått annat.
    Minns inte! Friska upp mitt minne!
Svar på tråden Vita hem del 6