Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2008-01-25 19:40:42 följande:
    Jättekul!!!!!!!! Jag har ju träffat både Kajsa och Mimmi och det är verkligen kul att ha träffat dem man "pratar" m mycket här. Mina "låtsaskompisar" som sambon säger
    *håller tummarna jag med*
    Låtsatskompisar . Det blir ju onekligen lite konstigt när man ska berätta nått som jag läst här.* - eh, jo min kompis Himmelbit säger*
  • Det ljuva livet
    Daggdroppen skrev 2008-01-25 19:41:22 följande:
    Ser skön ut!!!! Hihi, hoppas du inte får släkten på dig nu
    De kommer antaglien att strypa mig . Både mormor och svärmor kastade lystna blickar på den, de tom provade den .

Jag har en brun persianpläs med som jag funderar på att klippa till som en lamfäll.
    *fast gör jag det blir jag nog halshuggen*
  • Det ljuva livet

Tack! *gillar komplimanger*

Maken fick titta runt i 4 minuter innan han såg att jag köpr nya kuddar..

Malins: Fin lampa! Vart ska du hänga den?

• Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2008-01-25 19:53:41 följande:
    Precis!!
    Tack hjärtat ! Kanske jag behöver samla på mig så många komnplimanger som möjligt om stolen, för mitt liv hänger på en skör tråd.

*vet ni, mina kompisar på nätet säger att kappan är mycket finare på stolen än den är på er*
  • Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2008-01-25 19:55:54 följande:
    DOLLYJättefin! Var ska du ha den?Jo tack jag hänger med än! Blir värre och värre, men jag anar att det är ngt med matstrupen/magsäcken. Tror inte det är hjärtat.
    Jobbigt för dig vännen! Magsår eller magkatarr kanske? Stolen bor i arbetsrummet vid mitt pysselskrivbord.
  • Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2008-01-25 20:00:22 följande:
    Det kan jag tänka mig är fint. Du kanske har bild på det i bloggen också? Måste in och kika där också.Ja det kan ju vara så. Det är väl också ett stresstecken!
    Det var därför jag kom och tänka på det. För du varit så stressad.
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2008-01-25 20:00:54 följande:
    Hälsa från din kompis Himmelbit
    Ja, från min biffiga kompis Himmebit som tränar pump och är jättejättestark !

Åh, vad roligt de ska bli att träffa er alla !
Svar på tråden Vita hem del 6