Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

nublu skrev 2008-01-21 22:30:12 följande:
    Himmelbit: Fast det är ruggigt urplockat i affärerna nu tycker jag. Fast jag lyckades göra av med dryga tusenlappen på Anna & Axel förstås...
    Ja, det är sant! Men vi hittar säkert ngt att shoppa ändå om jag känner oss rätt . Vi ska börja dagen med auktion också.
    Toola skrev 2008-01-21 22:32:21 följande:
    Det är bränd lera (tror jag) som man köper färdiga på kurskvällen och sen målar...och ja jag har målat den själv
    Den var jättefin! *imponerad*. Jag säger som Mori - vilka ögon du har fått till!
  • Himmelbit

Toola - Jättefina! Vilket pill!

Nu ska jag gå och lägga mig! Vi har Klapp och Klang på schemat imorgon så då gäller det att vara pigg

Natti natti!

• Himmelbit

Godkväll!

Mimma - Söt lampskärm. Ha det så trevligt på pysselkvällen!

Julia - Er tvättstuga är sååå fin! Är hyllorna från Ikea?

Hanna E - Det skulle bli jättemysigt att ha soffan vid det vita räcket! Jag hade målat den vit om jag vore som dig, eftersom trappan och taket är träfärgade, så tycker jag att det skulle bryta fint med vitt både på soffan, skoställ och hatthylla (tillsammans med räcket).

LCroft - Roligt att höra att jobbet är roligt!! Vilken tur att de överlät inredningen till dig!

Mimmi - Vad var Nordfyn som du skrev om igår?

Lasseliten - Söööt kille! Idag har jag varit och skaffat vaderad påse men gav upp kön till "posten" med en trött son på höften. Postar imorgon!

• Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-22 18:40:04 följande:
    Vad tycker ni om det här skåpet? www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx
    Jättefint!
    Daggdroppen skrev 2008-01-22 19:04:23 följande:
    (min son är gnällig. Undras varför då jag knappt är hemma.... så ni vet ifall jag är frånvarande...)Före:Minns ni hur hemsk den såg ut men med stooooooor potential????Efter:
    Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Vad fin!! *suck*
  • Himmelbit

Neeeej! Har varit otroligt godissugen hela dagen - käkar kiwi som substitut.
    Och nu kommer glassbilen..... . Inom kort kommer den ställa sig precis utanför här och locka på mig *ignorera, igonera, ignorera.....*

• Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-22 19:40:39 följande:
    Jag säger att det är sopbilen som låter så... intala dig själv, det KAN funka!
    Saved by the bell - eller rättare sagt en gråtande Himmelbit! Puhhh.... Hade säkert trillat dit annars!

Aha, så du menar att det kan ha varit sopbilen. Ja, det kanske det var... *lättlurad*
  • Himmelbit
    MiaMariah skrev 2008-01-22 19:40:57 följande:
    *fniss* Idag har jag köpt nåt som retar maken lite grann.. Nåt rosa som han också behöver använda då och då - gissa vad..?
    Diskborste? Eller förresten - lite då och då... Hmmm...
  • Himmelbit
    Mia - sicken söt hink!

Fluffis - Klart du måste visa oss planscherna också! Kan t.o.m. ha överseende med gula bilder

Fru Puffen - Visa bilder!!
    Ps. Fluffis är från Finland (ang. skolbänken).
Svar på tråden Vita hem del 6