Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Ok Dolly, Mimmi och Syltan - vi kör en snabb halvvisning...
    Huvudet är borta så jag bjuder på sambons kropp och min morfars ben På låååångt håll...

Trädgård.jpgHär precis innan gräset rullades på (gick inte att göra denna bild stor av ngn anledning..)

• Himmelbit
    Sylt skrev 2008-01-23 22:10:12 följande:
    Åååh, jag kommer ihåg "före barnen" *drömmer mig bort*. Då pumpade jag fleeera ggr/v. Det är den helt klart bästa träningsformen för mig, jag bygger muskler fort (o stort) men BP ger smiidiga fina muskler . Nu har jag inga muskler alls Lyllos dig!
    Jag är glad om jag lyckas komma iväg 2 ggr i veckan nu. Går ju på BP på onsdagar men vill också gå på Box på tisdagar. Dessvärre är det passet så populärt att alla platser ryker direkt. Men i måndag var jag snabb och har fått tag på platser både till nästa vecka och veckan därpå *glad*.
    mimmi006 skrev 2008-01-23 22:11:27 följande:
    Å nu blir jag träningssugen! Vill ha muckler igen jag med.
    Jag vill ha muskler men framförallt bort med fettet!!!
  • Himmelbit
    livet från ljusa sidan skrev 2008-01-23 22:16:40 följande:
    MM: förstår att det känns jobbigt, jag kände så hela december. All ork och inspiration bara rann av mig. Det var en liten jobbig tid, med tråkiga saker som hände. Orkade inte gå in i denna tråden som jag älskade att göra innan och som jag gör nu. Ville inte kika i andras bloggar. Men det kommer tillbaka, orken kommer tillbaka. I början jämförde jag mitt hem med alla andras här inne och tänkte att de hade de så mycket finare. Och att jag ville ha det likadant med likadana saker. Det som begränsar mig är min ekonomi, jag har verkligen inte råd att köpa tex lexingtonlakan även om jag hade velat för de verkar vara riktigt sköna. Men jag har kommit på att man inte skall jämföra sig själv och sina saker med alla andras för då jagar man alltid efter något annat. Istället för att vara glad över det man har och det lilla (eller stora) som man kan köpa som gör en glad Ibland glömmer man bort det!ta en paus om du vill och kom tillbaka när helst du vill!! Du har ju ett pyre i magen som tar sin beskärda del :)oj det blev lite långt...titta vad jag hittade till idag! Låg bara mitt på landet 5 minuter från mig! Brödburken är paxad tills fredag!! www.fjallestorpinterior.se/
    Vad mycket fint!! Brödburken var jättefin - vill också ha!!
  • Himmelbit
    Sylt skrev 2008-01-23 22:20:54 följande:
    Vad är det han pysslar med som du också suddat bort.... ligger du på gräset *harkel*
    Ja.... *asg* Det är min mammas sambo som ligger framför så han fick gå bort helt (låg med rumpan i vädret).
    mimmi006 skrev 2008-01-23 22:21:58 följande:
    Himmelbit- det ser så fint ut! M tyckte att han såg "apkrallig ut" ... det är en komplimang!
    Ja han är lite apkrallig *ha ha* Tränar mkt både i jobbet och på fritiden ju. Men han tycker själv att han "rasat" sen han träffade mig.... Hmmm har jag dragit ner honom i sötsaks-träsket tro... Oskyldig.
    MiaMariah skrev 2008-01-23 22:22:09 följande:
    Finn ett fel
    Fiiint! Jag ser!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-23 22:40:55 följande:
    Himmelbit- M är avis ! Han har inte en chans... nu är det dags att sussa här! Godnatt! Ha en bra dag imorgon!
    Natti natti och detsamma!
    Det ljuva livet skrev 2008-01-23 22:41:05 följande:
    Mia: Fint! Jag ser medGah! Himmelbit, jag missade din kralliga sambo. Disskuterade livpusslet med maken. Ingen, pliiis!
    Kom "hem" till mig då
  • Himmelbit
    Mori skrev 2008-01-23 22:46:55 följande:
    Tofflorna är klara!!
    Åhhh vad söta!!! Vad fint med pärlorna på!
    Det ljuva livet skrev 2008-01-23 22:50:29 följande:
    Söööta Mori!Nu kryper jag ner i lopplådan jag med.Sov gott!
    Natti natti, sov gott!
  • Himmelbit
    Ninizen skrev 2008-01-24 00:01:06 följande:
    Himmelbit: Du är jätteduktig och flitig och sääääkert 2 kg lättare
    TACK! Jaaa, jag lämnade MINST 2 kilo där och då - och lite gäddhäng
  • Himmelbit

Godmorgon förresten!

Igår var det minusgrader och snö, idag är det plus och snön är borta! Snabba växlingar!

Mimma - Trist med kommentaren. Men som de andra sagt - bry dig inte om den!

Svar på tråden Vita hem del 6