Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Godkväll i tråden!

Shit vad ni skriver - jag tror att jag låter bli att läsa bakåt för det kommer nog ta hela kvällen .

Vad har jag missat sen igår förmiddag?! Igår var jag iväg och målade och när jag kom hem så vaknade min lille Himmelbit och tyckte att det var trist att sova = mamma fick ingen datortid...

• Himmelbit
    juliah skrev 2008-01-25 19:16:23 följande:
    Bodils blogg är en av mina favoriter, snacka om proffs. Jag kommer förmodligen att dö när hon visar köket Dll, ååå så fint. Jag är helt inne på grönt nu, har aldrig varit det tidigare men det ser så fräscht ut!Har vi börjat spåna på datum till sommarens träff?
    Ska vi träffas?!?!?
  • Himmelbit
    Det ljuva livet skrev 2008-01-25 19:27:19 följande:
    Ja!! Galet eller hur! Jag har smsat ägaren och det ska komma nån och titta på det imorgon. Om de inte vill ha det så SKA jag ha det. *men vem vill inte ha ett sånt helt gratis så jag får det säkert inte*
    Hoppas att det är folk som inte ser potentialen...
    Jag håller tummarna!!!
    LinaoMatilda skrev 2008-01-25 19:37:11 följande:
    Ja skulle inte det vara kul?
    Jättekul!!!!!!!! Jag har ju träffat både Kajsa och Mimmi och det är verkligen kul att ha träffat dem man "pratar" m mycket här. Mina "låtsaskompisar" som sambon säger
  • Himmelbit
    Det ljuva livet skrev 2008-01-25 19:38:35 följande:
    Slänger in stolen här med. *fiskar efter komplimanger*
    Skriver här med då - såååå fin blev den! Kan inte tänka mig att den någonsin varit snyggare på en människa än vad den är på den fin-fina stolen!!
    Det ljuva livet skrev 2008-01-25 19:42:29 följande:
    *håller tummarna jag med*Låtsatskompisar. Det blir ju onekligen lite konstigt när man ska berätta nått som jag läst här.* - eh, jo min kompis Himmelbit säger*
    Precis!!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-25 19:55:54 följande:
    DOLLYJättefin! Var ska du ha den?Jo tack jag hänger med än! Blir värre och värre, men jag anar att det är ngt med matstrupen/magsäcken. Tror inte det är hjärtat.
    Men vad är det du skriver!!  Har du ont? Hjärtat???
    LinaoMatilda skrev 2008-01-25 19:45:46 följande:
    DLL: Stolen är jättefin! Men det skrev jag ju i bloggen redan Himmelbit: Ja precis. Tror vi skulle ha väldigt trevligt.
    Jag är helt övertygad om att vi skulle ha det jättetrevligt! Om vi dessutom skulle ge oss ut på shopping tillsammans så skulle det nog bli mkt handlat
    Samtalsämnerna lär ju aldrig ta slut heller, så det blir nog en lååååång dag!!
    Det ljuva livet skrev 2008-01-25 19:56:27 följande:
    Tack hjärtat! Kanske jag behöver samla på mig så många komnplimanger som möjligt om stolen, för mitt liv hänger på en skör tråd.*vet ni, mina kompisar på nätet säger att kappan är mycket finare på stolen än den är på er*
    Hälsa från din kompis Himmelbit
  • Himmelbit
    Det ljuva livet skrev 2008-01-25 20:02:46 följande:
    Ja, från min biffiga kompis Himmebit som tränar pump och är jättejättestark!Åh, vad roligt de ska bli att träffa er alla!
    Tyvärr är din kompis Himmelbit INTE biffig utan bara plöffsig... Men jag kanske kan bli
    Nu ska vi utöka pump träningen med box också! *nöjd*

Ja, det ska bli sååå kul! Var, när och hur??
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-25 20:04:20 följande:
    HimmelbitJa jag har gått med hugg i hjärttrakten idag och trott att det varit hjärtat, men jag vet inte...Förmodligen ngt annat. Kan ju inte vara hjärtat på en frisk 30-åring!
    Hmmm, återkommer till dig....
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-01-25 20:06:47 följande:
    Himmelbit: Oj så duktig du är! Bra jobbat. Jag har varit och ridit idag igen
    TACK!
    Vad kul! Det är ju också en superbra träningsform!!

Nu ska jag natta den lille - kommer inom kort!
  • Himmelbit

Nu är lille Himmelbiten nattad och sambon kom precis hem med en film - Isprinsessan! Så nu blir det filmkväll och sen ska jag försöka plocka undan den värsta röran här hemma. Får finbesök av Mimmi imorgon - vi ska göra stans inredningsbutiker! 

Ha en toppenkväll och var rädda om er!
    Kram kram

Svar på tråden Vita hem del 6