Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

juliah skrev 2008-01-09 15:33:57 följande:
    www.familjeliv.se/krypin/juliah/galleri.phpLina, nu finns två kassa bilder på kransar om du vill se.Fluffis, du är inte ensam om att vara hispig. Vi hade ju inbrott första året, och har haft en del skumma saker som hänt så man bör vara försiktig, och hispig
    Tack snälla!
    Ja ett fårskinn skulle säkert vara fint, funderade på att sy en dyna, men fårskinn är ju betydligt lättare att bara lägga där, och en kudde..
    Kransen var fin! Vad har du gjort den av? Välkommenskylt, en sådan från Skarp kalligrafi skulle ju vara toppen.. ska kolla runt på nätet Svårt att få in en blomma då det är mörkt i hallen, har en i trappen som liksom är till höger om lilla bänken. Vi har inte hunnit måla det vitt där än så jag har inte visat bilder. Där finns även ett fönster. Så funderar jag på en hylla att ha lite ljuslyktor på någonstans, kanske under spegeln.. ah.. vi får se. Det är ju betydligt bättre nu än när det var rosa iaf
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-01-09 16:03:41 följande:
    Kajsa, jag känner exakt likadant som du Lina, jag har köpt kransen, det är House doctor. Såg du lyktan som hänger i fönstret, kanske kan vara något?
    Ja den spanade jag in redan i ditt blogginlägg, har du någon helbild på den? Det lilla man ser ser fint ut. Köpte faktiskt en oljelampa igår, som jag funderade på att hänga i hallen. Ska prova och se om det passar.
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-01-09 16:03:41 följande:
    Kajsa, jag känner exakt likadant som du Lina, jag har köpt kransen, det är House doctor. Såg du lyktan som hänger i fönstret, kanske kan vara något?
    Ja den spanade jag in redan i ditt blogginlägg, har du någon helbild på den? Det lilla man ser ser fint ut. Köpte faktiskt en oljelampa igår, som jag funderade på att hänga i hallen. Ska prova och se om det passar.
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2008-01-09 16:11:18 följande:
    Eller hur!!Men nu får du glädja dig åt beställningen. Kul att det var just den butiken! *hemlig*
    Men nu blir jag nyfiken? Vilken butik? Räcka ut tungan
  • LinaoMatilda
    FruPuffen skrev 2008-01-09 16:45:30 följande:
    VAD ska du göra???
    MiaMariah skrev 2008-01-09 16:45:51 följande:
    jag viskar i ditt öra om du vill veta såklart, bara retades lite vad är på g imorgon?
    hihi jag ska inte göra något annat än vara hemma med mina förkylda barn. Jag var ju tvungen att retas tillbaka Oskyldig
  • LinaoMatilda
    Elfva skrev 2008-01-09 16:50:49 följande:
    Hallå där vänner...Nån som har koll på det här med besöksräknare?Jag har en räknare från susnet som jag inte får att fungera i min blogspot blogg... Hur har ni andra gjort? när jag klistrar in koden lägger blogspot själv dit en massa skitkod t ex en massa grejor hit och dit. Och då fungerar inte min räknare, vad gör jag för fel?Om nån kan sånt här kan ni väl hjälpa lite... Såna här saker kan nämligen göra mig gaaaaalen! omdittochdatt.blogspot.comHa det gott!
    knepigt, jag har susnet räknare och blogspot blogg.. men den la inte till något.
Svar på tråden Vita hem del 6