Vita hem del 6
skulle stå "vårt arbetsrum är plottrigt".
skulle stå "vårt arbetsrum är plottrigt".
lillafruluva - ja, man börjar ju tro det. svårt att ignorera men försöker.
juliah - ja, jag trodde faktiskt också det skulle vara som inspiration därinne. tack, ja, det lutar mot att jag kommer radera mig där.
smultron och glass - tack söta du!
malin - ja, precis, det är ju en sak och det finns det också forum för därinne men här lägger man ju bara ut sina bilder som inspiration. och som sagt har jag full förståelse för att alla inte delar min smak men kontentan blir ju att man blir ledsen.
lasseliten - tack!
LinaoMatilda - tack snälla!
mimmi - nej, det är ju fånigt att betygsätta överhuvudtaget.
tack Kickan!
vicka - tack..
birks och kalles mamma - jodå, om du ids och orkar plöja igenom varenda bild så ser du rätt många kommentarer. senaste är väl att man bör vara amerikansk patriot för att ha amerikanska flaggan på pläd/kudde.
fluffiga - tack.
Efter en kommentar i shabby chictråden så väljer jag att pausa på obestämd tid framöver.
om det ff är nån som orkar bry sig så har jag lagt diskussionen till ända i shabby chic-tråden. jag orkar inte bråka eller vara lessen för struntsaker.
juliah - ja, då har jag i så fall laddat rejält har fått lite garn från farmor som jag ska prova med lite grann först innan jag sätter igång. underbar skänk ni fyndade!
sylt - ingen press här, det har bara börjat klia lite i fingrarna
fru luva - grattis till jobbet!
juliah - grattis till viktminskningen!
hihi, idag har jag varit på loppis och fyndat en tvättbräda - äntligen!
jag kan vikariera för MM om ni önskar, jag har ju gjort det förr så får hon fortsätta med nästa tråd igen isf.
lillafruluva - kvinnan på loppiset såg helt frågande ut när jag huggit tag i min tvättbräda och såg ännu mer frågande ut när hon frågat mig vad jag skulle ha den till och jag svarade till prydnad i tvättstugan.
jag gör ingen tråd än så länge iaf utan MM är ju TS men skulle det behövas kan ni hojta på mig
Varmt välkomna till Vita hem del 7 som går i vårens tecken!
www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29516486.html