Daggdroppen skrev 2008-01-26 21:06:04 följande:
Slänger innågra bilder på tvättstugan. Inte så piffat, men hyllorna gjorde mycket. Tidigare fanns det ju inget Det är alltså under hyllan eller på väggen som är på höger sida om hyllan som tvättbrädan ska komma. Tvättmaskin, torktymlare och tvättho. Använder faktiskt tvätthon massor. Helt underbar!Infälld strykbrädaSmygtitt i mitt mangelskåp (älskar). Här finns förutom mangel plats för lakan som väntar på mangling, tvätt som ska strykas, smutstvättkorgar, handdukar, badhanddukar etc...Och de nya hyllorna:Vad tycks?
Åhhh vad fint!!!!
Vad smart med mangelskåpet - det har jag aldrig sett tidigare!!
Jag tror att vi måste bygga ett nytt hus

Kajsa M skrev 2008-01-26 21:07:11 följande:
HimmelbitTrist att upptäcka lönens frånvaro så där! Själv fick jag högre lön än vad jag väntat, eftesom jag jobbade rättså mkt extra i december. Men de behövs till golf-medlemsavgiften som ska betalas nu...Ja det kunde du ju sagt om sömnaden tidigare! Jag räddade själva lapparna så de får bli ett par kuddar.Tror dessvärre att det räknas som reklam om du länkar, har för mig att det var lite livat om det i höstas när en del länkade till sina autioner på tradera osv...
Ja, det var ingen lycklig stund vill jag lova...
Skönt med extrapengar!! Men det är klart, golfavgiften är väl inte billig men lite shopping kanske det räcker till, eller?
Jag skulle gärna sagt det tidigare om jag bara visste att du behövde informationen
Bäst att låta bli att skriva om den bloggen då, låter det som! Tack!
MiaMariah skrev 2008-01-26 21:11:24 följande:
Nope, jag har fått varning från FL när jag hade en länk till min pysselblogg i min vanliga blogg. Trots att jag inte skrev om den utan bara hade en länk så räckte det för att få en varning.
Tack! Vill inte riskera detta så jag låter bli helt enkelt!