• Ayya

Besiktningstid, hur kolla?

Har bokat en besiktningstid via näten men totalt glömt bort när det var? Hur kan man kolla det?

• Svar på tråden Besiktningstid, hur kolla?
  • Ex ungue leonem

Du kollar på papperet du fick från bilprovningen.Där står ett kontrollnummer.

Den som är utan skuld kastar första stenen.
  • Ayya

Har inte fått nåt papper från bilprovningen.

• Kaffemums

Eller så kanske du kan logga in igen på bilprovningens webbsida... det går alldeles utmärkt att bara kolla tiden utan att ändra eller avboka den.

ursäkta min lilla sarkasm... inte meningen.

• Ex ungue leonem

Nehej .Varför det då?

Ayya skrev 2007-11-06 13:30:30 följande:
    Har inte fått nåt papper från bilprovningen.
    Den som är utan skuld kastar första stenen.
  • Ayya

Jo jag har loggat in men det står bara att man ska söka ny tid. Står lixom inget om den tiden man redan bokat. Jag hittar inte var man kollar den bokade tiden.

Kaffemums skrev 2007-11-06 13:30:55 följande:
    Eller så kanske du kan logga in igen på bilprovningens webbsida... det går alldeles utmärkt att bara kolla tiden utan att ändra eller avboka den.ursäkta min lilla sarkasm... inte meningen.
  • Ayya

Varför ska jag få ett papper från bilprovningen? Jag bokade min tid på nätet.

PoodleMy skrev 2007-11-06 13:31:05 följande:
    Nehej .Varför det då?
  • 061104
    Ayya skrev 2007-11-06 13:32:02 följande:
    Jo jag har loggat in men det står bara att man ska söka ny tid. Står lixom inget om den tiden man redan bokat. Jag hittar inte var man kollar den bokade tiden.
    Ring & fråga är ju smidigt?
  • Ayya

Jo klart jag kan göra det. Men jag tänkte att det kanske syntes på deras hemsida.

061104 skrev 2007-11-06 13:32:51 följande:
    Ring & fråga är ju smidigt?
  • 061104
    Ayya skrev 2007-11-06 13:33:42 följande:
    Jo klart jag kan göra det. Men jag tänkte att det kanske syntes på deras hemsida.
    Ah okej.
  • helhed

Om du går in på boka/ändra tid så der du vilken tid du har bokat.

Svar på tråden Besiktningstid, hur kolla?