• LillaSparven

Crinone- användare!! och övriga.

Idag när jag var på toa och gjorde nummer 2 (ursäkta infon..) så kom det ut klumpar av crinonen, som var lite brunaktiga. Någon annan som haft så? Jag testade + i söndags efter FET.

• Svar på tråden Crinone- användare!! och övriga.
  • LillaSparven

inegn.. Nu blir jag ju orolig... Kanske det är fel tråd?!

• dallas

Jag har läst på andra trådar att just Crinone kan komma ut i diverse olika nyanser... Det är säkert ingen fara.

• LillaSparven

Tack.. känns skönt att höra.

• Nina76

LillaSparven: Så har det hänt för mig med, fast när jag duschade. Ingen fara, är nu i v. 8. Lycka till!

• LillaSparven

okej Tack! Är du illamående? Jag blir illamående mest mot eftermiddagen, passligt tills jag ska i jobb...

• allaminaliv

Hade crinone när jag misslyckades och då kom det som pingisbollar med mensen. Himla otrevligt.

• PannaAnna

kan inte bstämma om jag ska "tacka ja" till crinone eller inte?! Vad säger ni som använt det? (Börjar spraya om 1 1/2 vecka)

• LillaSparven

Jag måste ta crinone, jag var allergisk mot det andra de rekommenderade. Men jag har tyckt bra om att använda det! Inget extra klet!

• PannaAnna

men det e väl ingen direkt skillnad, effektmässigt menar jag?

• LillaSparven

Nej det tror jag inte att det är.

• Erkki
    PannaAnna skrev 2007-11-08 17:42:42 följande:
    men det e väl ingen direkt skillnad, effektmässigt menar jag?
    jag har haft crione och det verkar ha fungerat då jag plussat :)

Rent hygieniskt verkar det 1000 gånger bättre och så tar man det bara en gång per dag (två saker mindre att ha koll på).

Min läkare sa att det inte var någon skillnad för då skulle de bara ge ut det som fungerade bättre. Undersökningen som min IVF-klinik är med i är enbart ur användnings- och bekvämlighetssynpunkt.

Erkki
Svar på tråden Crinone- användare!! och övriga.