Crinone- användare!! och övriga.
Idag när jag var på toa och gjorde nummer 2 (ursäkta infon..) så kom det ut klumpar av crinonen, som var lite brunaktiga. Någon annan som haft så? Jag testade + i söndags efter FET.
Idag när jag var på toa och gjorde nummer 2 (ursäkta infon..) så kom det ut klumpar av crinonen, som var lite brunaktiga. Någon annan som haft så? Jag testade + i söndags efter FET.
inegn.. Nu blir jag ju orolig... Kanske det är fel tråd?!
Jag har läst på andra trådar att just Crinone kan komma ut i diverse olika nyanser... Det är säkert ingen fara.
Tack.. känns skönt att höra.
LillaSparven: Så har det hänt för mig med, fast när jag duschade. Ingen fara, är nu i v. 8. Lycka till!
okej Tack! Är du illamående? Jag blir illamående mest mot eftermiddagen, passligt tills jag ska i jobb...
Hade crinone när jag misslyckades och då kom det som pingisbollar med mensen. Himla otrevligt.
kan inte bstämma om jag ska "tacka ja" till crinone eller inte?! Vad säger ni som använt det? (Börjar spraya om 1 1/2 vecka)
Jag måste ta crinone, jag var allergisk mot det andra de rekommenderade. Men jag har tyckt bra om att använda det! Inget extra klet!
men det e väl ingen direkt skillnad, effektmässigt menar jag?
Nej det tror jag inte att det är.