• s k r i n d a

Rutschkana att ha inne

Vi har fått låna en inomhusrutschkana i plast av grannarna och den har visat sig vara en riktig hit. Nu börjar det bli dags att lämna tillbaka den och kanske köpa en egen att lägga under granen till jul. Var köper jag en sådan billigast? (hoppas på att slippa åka runt och leta)

Barnbutiker som ligger i närheten är:
    -Leklust
    -Babyland
    -Barnens Hus
    Andra butiker som kan tänkas ha sådan:
    -Coop Forum
    -Ica Maxi
    -Rusta
    -Biltema
    -ClasOhlsson

Berätta var ni köpt/sett billiga (bra) rutschkanor!

• Svar på tråden Rutschkana att ha inne
  • Mumin

Vi har köpt vår på Toys´r us, en liten en för 225 kr. Så leklust borde ha tycker jag.
    Såg en liknande på City Gross/Eko också.

Ingen kan allt, men alla kan nå´t. Man får väl vifta med den stump man fått!
  • s k r i n d a

Mumin: pris i min smak Men Toys... har väl inte samma sortiment som Leklust? Det är väl BR de är "släkt" med? (iofs har vi ett BR också i närheten, men jag hatar den butiken så intensivt att jag glömde räkna upp den)

• Mumin

Jag vet inte vem som är släkt med vem , tänkte bara att de var leksaksaffärer i allmänhet.

• s k r i n d a

Mumin: aha, du tänkte så

Ja, vi får väl ge oss ut på en liten tur och se vad vi hittar. är rädd att det är en sommarsäsongleksak (att tanken är att man ska ha den i trädgården...)

• Mumin

s k r i n d a skrev 2007-11-10 07:06:10 följande:

Mumin: aha, du tänkte så Ja, vi får väl ge oss ut på en liten tur och se vad vi hittar. är rädd att det är en sommarsäsongleksak (att tanken är att man ska ha den i trädgården...)
    Ja, risken finns. Men fråga kan man alltid, de har kanske på lager? Lycka till!
Svar på tråden Rutschkana att ha inne