• LillaRonjaa

Helt otroligt ! Är så lycklig

Fattar inget. Fan! Haha Gick in i v.10 idag.
    Igår skrev en kompis till mig "Jag är gravid". Denna kompis pojkvän är BÄSTA polare med min pojkvän, dom har typ kännt varandra i hur många år som helst.
    Jag och denna tjejen har blivit bättre och bättre kompisar sedan vi lärde känna varandra genom våra pokjvänner.

Hon är i v.6 och kommer få sin bebis ungefär 1 månad efter mig. Alltså detta känns bara för bra för att vara sant. Tänk att liksom en utav ens närmaste kompisar ska ha barn samtidigt som en själv. Vi kommer att kunna följas åt under i princip hela graviditeten. Våra barn kommer att kunna utvecklas och växa upp tillsammans. Kunna leka med varandra och massa mys.
    Vad glad jag är
    Just nu känns det knappast som om det kan bli bättre. Bara allt går vägen så klart!

Och inte nog med det, min bästa kompis kompis är också gravid och hon ligger ungefär 1 vecka före mig. Henne känner jag inte så väl men har umgåtts mycket med.

Alla ska ha barn nu känns det som, fast det är ju bara roligt så klart! Åhh ville bara få skriva av mig lite

• Svar på tråden Helt otroligt ! Är så lycklig
  • McIris

Åh vad kul! Det är väldigt kul att ha nära vänner som får barn samtidigt, man kan verkligen dela allt roligt o svårt. Grattis!

• IsaqAni

Grattsis Kul för er

Isaq 2oo6-12-28
  • LillaRonjaa

Tack :) Det är skönt att vara flera som vet hur det känns osv, s man kan stötta varandra.

Svar på tråden Helt otroligt ! Är så lycklig