• kiron

EGYPTEN

Vi ska till Hurgahda nu i mars. Ska köpa handsprit. Ska vaccinera Hugo 2 v tidigare. Bvc tanten ringde innan och sa att det var OK hade pratat med läkare, Hugo blir 1 år i april. Ska ta med mig matoch vattenkokare. mm ser inte det som ngt problem . Ska åka med mina vänner som var där förra året.
    Ska bo på ALL INCLUSIVE! Makadi palace. Jag längtar.... Någon som varit där?
    Några fler tips!

• kiron

OJ DÅ....
    Jag som inte e fin i kanten...
    Skönt ska det bli iallafall!

Bobbenn skrev 2008-01-22 18:24:36 följande:
    Makadi är lyx med ryskor och engelsmän Fint men lite trist enligt min smak
  • kiron

OJ DÅ....
    Jag som inte e fin i kanten...
    Skönt ska det bli iallafall!

Bobbenn skrev 2008-01-22 18:24:36 följande:
    Makadi är lyx med ryskor och engelsmän Fint men lite trist enligt min smak
  • kiron

Vi ska som sagt dit 6 mars och våra vänner var där förra året med då var det runt 30´c, varmt i havet. Svalt på kvällen. De hade stängt värmen i poolen så det var svinkallt. Längtar!!!

• kiron

Jag tar med mig vattenkokare pga att kunna göra välling + att jag tar med mig mat bara för att han är 10mån när vi ska åka!
    Våra kompisar fick lungiflamation så fort de kom till sverige igen men de blev inte magsjuka.
    / Sara
    Jenny K skrev 2008-01-28 19:23:28 följande:

Hej! Har ni som varit i Egypten blivit väldit sjuka där? Blev ni sjuka hela familjen, bara barnen ellen bara ni vuxna? Vår bvc-ssk berättade om en familj som kom hem därifrån nu och de hade varit jätte sjuka! Kanke frågan varit uppe tidigare, har inte läst hela tråden. Läste bara att vissa av er tänkte ta med vattenkokare och mat. Är det nödvändigt? Jag har inte planerat det, blir ju så mkt ändå att kånka på, men... Handsprit har jag iaf införskaffat!
Svar på tråden EGYPTEN