• em84

Finns det någon snygg vaxduk, någon som vet?

Behöver hjälp! Vi har ju ett vitt matsalsbord, Annika från Jysk.  Jag undrar om det finns någon snygg vaxduk att köpa någonstans. Vill inte att det ska förstöras direkt! Hur gör ni? Tacksam för svar!

• Svar på tråden Finns det någon snygg vaxduk, någon som vet?
  • musli

Vi har genomskinlig plastduk och så byter vi helt enkelt ut duken under lite då och då och får då variation utan att behöva lägga massa pengar på vaxduk!
    Köpte min på Maxi...

• celine

på jysk hade dom massor av vaxdukar, även sådana i lite finare material.Kolla där om du inte redan gjort det.
    Lycka till.

• em84

Tack för alla svar! Jag såg en som hade vaxduk men som såg ut som linne. Det var först när man tittade riktigt nära man såg att det var en vaxduk. Någon som vet?

• Im Fabulous
    em84 skrev 2007-11-06 20:03:05 följande:
    Behöver hjälp! Vi har ju ett vitt matsalsbord, Annika från Jysk.  Jag undrar om det finns någon snygg vaxduk att köpa någonstans. Vill inte att det ska förstöras direkt! Hur gör ni? Tacksam för svar!
    Åhlens har ett gäng snygga, men det beror nog på vad man är ute efter också..
  • em84

Värsta supermamman:
    Du har ingen bild på den, tycker det är så svårt att se hur dem ser ut på systerlycklig

• em84

Är det lätt att torka av den? För det ser inte ut som en typisk vaxduk. Tänkte på våra barn

• Thursday

Ljungbergs textiltryck i Floda har massor av fina som inte ser ut som vanliga "glansiga" vaxdukar.

• Hannnah

den i "linne" finns ofta på metervara i tygaffärer. Men annars tyker jag inte vax dukar passar inomhus allas knappt så dom är snygga utomhus kanske ett par dukar så du kan byta oftare i stället!

• mammatotoo

Olssons tyger hade då massor av vaxdukar i somras!
    Både genomskinliga med spets och guldfiskar...you name it
    Jag hittade dock min på Åhlens.

• pippi77

Härliga Hem har många fina, både klassiska och trendiga.

Svar på tråden Finns det någon snygg vaxduk, någon som vet?